• Jaa xd
    want zo'n kind wil net zo zijn als mijn bf en ik en ik had medelijden met der want ze had geen vriendjes enz en nu gaat ze vanmiddag met ons winkelen x_x en ze denkt dat ze heel cool is enz xP en is ie nou ook niet echt laat ik het maar zo houden xD

    en trouwens weet iemand wat je kan kopen in de country wishes x_x want heb daar een 5 euro bon van voor mij b-day van een vriendin maar ik kom nooit in diewinkel x_x


    We can only learn to love by loving.

    Misschien kun jij haar coowl maken^^
    En geef haar gwn een kans, maybe she is very nice! :]
    wtf is de country wishes?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Misschien kun jij haar coowl maken^^
    En geef haar gwn een kans, maybe she is very nice! :]
    wtf is de country wishes?! x'D


    whaha was het plan

    en ik weet niet x_x ze was ooit mijn bf maar dumpte mij voor een ktwijf dus niet veel vertrouwen in der

    en das een kakwinkel zo ver ik weet xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha was het plan

    en ik weet niet x_x ze was ooit mijn bf maar dumpte mij voor een ktwijf dus niet veel vertrouwen in der

    en das een kakwinkel zo ver ik weet xD

    Keej goed plan!^^
    Oew, dan zou ik ook afwachten x'D
    Bah, een kak winkel... O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Veel plezier :'D En ik heb geen idee wat een Country Wishes is, en de naam alleen al doet me denken aan een rare cowboywinkel?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Country Wishes hebben wij ook, vind er persoonlijk niet zo veel aan. Ze hebben er nooit wat ik wil hebben >.<'
    Misschien een sjaaltje, een armband of oorbellen?


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Keej goed plan!^^
    Oew, dan zou ik ook afwachten x'D
    Bah, een kak winkel... O.o

    Eh.. ja. Volgens mij idd wel redelijk kak, nu ik erover nadenk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Country Wishes hebben wij ook, vind er persoonlijk niet zo veel aan. Ze hebben er nooit wat ik wil hebben >.<'
    Misschien een sjaaltje, een armband of oorbellen?


    jaah das bij mij ook heel vaak


    love is dead and dead is love

    Have fun ofso; (:


    A. ikmisje.

    Veel plezier


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je moet haar wel een kans geven hoor Nini. wat moet dat kind wel niet denken? 'ooh ik ben cool en ik ga met Nicol winkelen, ooh ik ben cool!' en dan komt ze der later achter dat je haar stom vind x) trouwens waarom ga je met der winkelen ? x_x en de Coutry Wishes is denk ik wel kakwinkel xp


    All was well.

    @Lize
    Omdat.. ik medelijden met der had ? xD

    en ik ben net terug en viel wel mee cause bf was erbij n_n en ik heb nieuwe spullies : hk bandana en armband + nieuw petjah xP


    We can only learn to love by loving.