• Dus, vandaag was ik blij want het is mijn geluksdag. Raar maar vrijdag is mijn geluksdag net als het getal 13 en toen vanmiddag was het zo enorm kut en mijn beide vriendinnen begonnen te huilen [problemen die ik niet ga typen, want dat vind ik schade voor hun vertrouwen] en nu na een hele tijd een ongeluksdag te hebben kreeg ik net een berichtje van mijn beste vriend dat hij een geheimpje had en dat hij véél gevoelens voor me had.. En nu ben ik super blij want het is wederzijds! :D


    You'll never dream alone. <3

    leuk voor je! Echt leuk!
    Bij mij was de hele dag kut.
    Ben mobiel verloren en me sleutelhanger.
    En ben bijgelovig. =(
    Maar echt leuk voor je!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik ben samen met een vriendin 5 keer van de bok afgevallen xD

    Myn dag was ook wel leuk.. Ik kwam een superknappe jongen tegen in de c1000 en die werkte daar achter de kassa,en was met zijn klanten bezig.maar toen ik hem aankeek,bleef ie me maar aanstaren waardoor de klanten een beetje Geiriteerd werden ! x'] Hihi! ^^ en toen liep ik verder de winkel in. Wou ik gaan afrekenen bij hem. Was ie de winkel ingelopen! x'] Maybe wel om mij te zoeken ! WAHAHAH


    Sometimes it's best not to care.

    Myn dag was ook wel leuk.. Ik kwam een superknappe jongen tegen in de c1000 en die werkte daar achter de kassa,en was met zijn klanten bezig.maar toen ik hem aankeek,bleef ie me maar aanstaren waardoor de klanten een beetje Geiriteerd werden ! x'] Hihi! ^^ en toen liep ik verder de winkel in. Wou ik gaan afrekenen bij hem. Was ie de winkel ingelopen! x'] Maybe wel om mij te zoeken ! WAHAHAH


    Haha, hoe lollig! :)


    You'll never dream alone. <3

    Ghehe vetleuk ^^


    Your make-up is terrible

    leuk voor je! Echt leuk!
    Bij mij was de hele dag kut.
    Ben mobiel verloren en me sleutelhanger.
    En ben bijgelovig. =(
    Maar echt leuk voor je!

    Dat vind ik kut voor je! Mijn vriendinnen hadden vandaag ook geen toffe dag! Ö


    You'll never dream alone. <3

    Ghehe vetleuk ^^


    Uhu, echt wel. Kben echt blij, die gast is kei lief voor me! Ö


    You'll never dream alone. <3

    Congratz, wij moesten vandaag de rozen uitdelen en ik kreeg er... 0.


    No growth of the heart is ever a waste

    Congratz, wij moesten vandaag de rozen uitdelen en ik kreeg er... 0.


    Mag je eigenlijk wel blij mee zijn!=)
    Ik kreeg er dus 2, ik weet alleen niet van wie!>.<
    Dát is pas erg!Ö
    Ik heb echt geen idee..

    Xo


    everything, in time

    Whoaa, goed nieuws voor je. (: En dat een dagje voor Valentijn. ;D