• Morgen op school is onze rozenactie voor valentijn. en mijn vriendin Demi krijgt een roos van de grootste engerd van de school x_x hij is vies vatzig en hij is gewoon irritant x_x en de hele school kent hem en vind hem vaag maar goed. hij heeft dus gezegt dat Demi zijn roos krijgt met een gedicht x_x en nu heb ik best wel medelijden met der. xP ach ja.. boeiend ik ben blij dat ik geen roos krijg [/hoop ik tenminste]


    We can only learn to love by loving.

    wahaha ik wil er wel één o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoezo medelijden ik vind t wel een compliment om een roos te krijgen zelfs van zo iemand;p. Ik krijg een kaart(A).

    wahaha ik wil er wel één o_o


    *Geeft haar roosje*


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons hebben ze dat ook. Nou ik verwacht er niet 1. x'D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    *Geeft haar roosje*

    Danku, nee maar ik wil er één van Roderick ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou, wij doen daar niet aan mee maar als we dat zouden doen dan zou ik bidden om een roos van Armin te krijgen. ^-^


    Innocence.

    @Renée
    PFF ben ik niet meer goed genoeg :'(


    We can only learn to love by loving.

    bij ons is dat morgen ook. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij hebben dat niet. Gelukkig, zie dat je zo geen roos krijgt of zo z.z' ...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb samen met mijn vriendinnen besloten dat we niet mee doen met de rozenverkoop. Wat we wél doen, is morgen koekjes, chocolade etc. meenemen ^^
    Maar wel kut voor je vriendin ö


    -

    aoch ;P
    bij ons hebben ze dat ook ;P ik krijg er geen als het goed is, mijn vriendje en ik hebben afgesproken niet te gaan sturen, die dingen zijn echt stóm x]


    Mew <3

    Wij krijgen snoepjes met een kaartje erbij. :Y)


    Tanya is de beste.

    @Renée
    PFF ben ik niet meer goed genoeg :'(

    wel heur lieverd -kusje & knuffel-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik stuur je er eentje^^


    *He's the one.

    ik krijg op school minstens 4 rozen :Y)
    jaa niet denken van geheime aan bidders maar gewoon vanm ijn allerliefste vriendinnen =D
    terwijl i kzelf ziek was toen je er eentje kon kopen maarja XD
    waarschijnlijk ben ik morgen ook ziek dus hebben ze voor niets gestuurd :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?