• Jij gaf me mijn eerste zoen.
    Jij maakte mij verliefd.
    Jij wilde me laten voelen hoe mooi ik was, iets dat ik lang niet meer had gevoeld.
    Jij wilde me laten weten dat je van me hield.
    Jij leerde mij mezelf te waarderen.
    Jij stelde me gerust.
    Jij haalde andere jongens bij mij weg.
    Jij hield mijn hand vast wanneer ik het even moeilijk had.
    Jij maakte mij aan het huilen en ik jou.
    Je keek met een blik naar mij die ik nooit zal vergeten.
    Jij zei tegen mij: ''Ik houd van je.''
    Jij draagt mijn armbandje.
    Ik draag jouw herinnering.
    Ik zal jou nooit vergeten.
    Bedankt voor alles.

    <3

    Hij zuigt dat weet ik.

    ©


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij zuigt niet.
    Práchtig <3

    Wauw =O


    Your make-up is terrible

    Idd, hij zuigt :} Ben blij dat je het zelf zegt.


    -

    Idd, hij zuigt :} Ben blij dat je het zelf zegt.

    Uhu :]
    Maar je snapt de clue alleen als je even na denkt en me een beetje kent xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Uhu :]
    Maar je snapt de clue alleen als je even na denkt en me een beetje kent xd'


    was grapje toch :Y) ik vind het gewoon onnozel om eronder te zetten dat jij vind dat hij zuigt want dat vind je niet want anders zette je hem niet op quizlet ;$


    -

    Ik ken het.


    Life is hard and then we die

    (...)

    was grapje toch :Y) ik vind het gewoon onnozel om eronder te zetten dat jij vind dat hij zuigt want dat vind je niet want anders zette je hem niet op quizlet ;$

    Nee maar ik moest het even van me afschrijven. En ik vind hem stiekem wel zuigen hoor. En je kent me niet zo goed of misschien zelfs helemaal niet dus dan kan je er ook niet over oordelen. [/vat dit niet verkeerd op]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    =')

    (...)
    Nee maar ik moest het even van me afschrijven. En ik vind hem stiekem wel zuigen hoor. En je kent me niet zo goed of misschien zelfs helemaal niet dus dan kan je er ook niet over oordelen. [/vat dit niet verkeerd op]


    Laten we zeggen: ik ken je helemaal niet (: Maar van wat ik weet van de meeste die zoiets eronder neerzetten dat ze het juist wel mooi vinden maar zielig doen zodat ze aandacht krijgen [/vat dit niet verkeerd op, want wss geld dit niet voor jou]


    -

    (...)

    Laten we zeggen: ik ken je helemaal niet (: Maar van wat ik weet van de meeste die zoiets eronder neerzetten dat ze het juist wel mooi vinden maar zielig doen zodat ze aandacht krijgen [/vat dit niet verkeerd op, want wss geld dit niet voor jou]

    Nee ik vind hem echt verneukt. En al zal een ander het vinden boeit het me geen reed :Y) Ik kan me gevoel even van me afschrijven en hoe slecht het ook is het voelt beter.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee maar ik moest het even van me afschrijven. En ik vind hem stiekem wel zuigen hoor. En je kent me niet zo goed of misschien zelfs helemaal niet dus dan kan je er ook niet over oordelen. [/vat dit niet verkeerd op]


    ken ik jou wel goed genoeg dan ? :3
    oké wss niet, want ik heb geen idee waar hij over gaat xp maar hij is wel mooi lieveerd [/kuch] Hehe. ;3


    All was well.

    (...)
    Nee ik vind hem echt verneukt. En al zal een ander het vinden boeit het me geen reed :Y) Ik kan me gevoel even van me afschrijven en hoe slecht het ook is het voelt beter.


    Ik wil een aantal dingen zeggen maar ik hou mijn mond wel, straks vat je het verkeerd op ;x Maar ik vind hem niet verneukt hoor, hij is mooi (:


    -

    Wauww ö.


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Ik wil een aantal dingen zeggen maar ik hou mijn mond wel, straks vat je het verkeerd op ;x Maar ik vind hem niet verneukt hoor, hij is mooi (:

    Mmmm. zeg maar gewoon je hebt er recht op (: en bedankt n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.