• Is "keuze-verhalen" een leuk idee? Dat je een poll erbij kunt maken en dat de lezers kiezen wat erna gaat gebeuren.

    Wie stemt voor?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja, maar dat zal je dan gewoon zelf moeten doen. Quizzen worden namelijk niet van Quizlet zelf geschreven, maar ze worden geschreven door de users.
    Verplaatsing naar Quizzen promoten.


    Bored.

    Ja, maar dat zal je dan gewoon zelf moeten doen. Quizzen worden namelijk niet van Quizlet zelf geschreven, maar ze worden geschreven door de users.
    Verplaatsing naar Quizzen promoten.
    Ik weet niet of je het nietbegrijpt; maar dit is een idee voor quizlet. Dat je er een poll bij kunt maken ;d


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    dat kun je toch ook gewoon in de vragen doen?

    Ik ben dom, meer uitleg?


    -

    De vragen zijn als het ware toch al een soort poll?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...) Ik weet niet of je het nietbegrijpt; maar dit is een idee voor quizlet. Dat je er een poll bij kunt maken ;d
    Zoals velen boven mij al zeggen, daar kun je de vragen voor gebruiken.


    Bored.

    dat kun je toch ook gewoon in de vragen doen?
    Ne, want je moet eerst het verhaal lezen, en dan stopt het. (duidelijk..) en dan kan je kiezen uit een paar.
    Voorbeeld;
    Vraag: Hoe gaat het verder?
    a; Lies loopt weg en koopt een walkman
    b; Lies gaat wild tekeer tegen haar vader
    c; Lies loopt stilletjes, verdrietig weg.
    d; etc.
    En dan kan je stemmen en dan op het einde (als je denkt dat er genoeg gestemt is) kijk je welke de meeste stemmen heeft, en dat vervolg ga je maken.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kun je net zo goed een nieuwe Quiz maken met daar inderdaad die vragen gebruiken en dat die link bij je serie zetten.


    I live for the applause, you will die for it.