• Hmla,
    als ik jullie begin te storen, zeg het dan.
    To the point; ik heb schrik van mijn eigen kat. Deze ochtend kwam ik uit toilet, zat ze een beetje omhoog te springen. Zeg ik in mijn eigen; 'oké ze heeft haar kuren weer, geen probleem' dus ga ik in de zetel zitten. Dan springt ze op de salontafel, begint ze van iets te verschieten [wist totaal niet van wat]. En nu, begint ze heen en weer te lopen, valt ze mij aan etc. Ze doet echt weird. Ik wist al langer dat mijn kat niet normaal was in haar hoofd, dat komt omdat ze te vroeg is weggehaald bij haar moeder, maar het wordt erger met de dag ><. Bestaat er zoiets als een kattenfluisteraar ofzo?


    -

    Hmm, komt het wel eens voor dat ze rondjes gaat lopen of tijdens het lopen ineens omvalt?


    Bored.

    Vast wel. alles bestaat tegenwoordig. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm, komt het wel eens voor dat ze rondjes gaat lopen of tijdens het lopen ineens omvalt?


    Ze loopt wel eens rondjes, maar ik let er nooit op omdat het niet nieuw is hoe ze doet, dus ik weet niet of ze omvalt. Maar ik denk van niet..


    -

    geen idee,
    Maar als die bestaat kon je hem dan doorsturen naar mij. Mijn kat vind ik zo doodeng, ze is de laatste tijd egt weird bezig.


    I am an idiot, I move.

    (...)

    Ze loopt wel eens rondjes, maar ik let er nooit op omdat het niet nieuw is hoe ze doet, dus ik weet niet of ze omvalt. Maar ik denk van niet..

    Houd het even in de gaten. Wij hadden een kat die hetzelfde als jouw kat deed, daar kwam later doelloos rondjes lopen en spontaan omvallen bij. Later bleek ze te zijn overleden aan een hersentumor.


    Bored.

    kattnfluisteraar?:8 nee hb ik nog nooit van gehoord wat dacht je van een dierenarts(A)? die zal je vast wel kunnen helpe;)
    Xx(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Houd het even in de gaten. Wij hadden een kat die hetzelfde als jouw kat deed, daar kwam later doelloos rondjes lopen en spontaan omvallen bij. Later bleek ze te zijn overleden aan een hersentumor.


    omg, wat erg :|
    Ik hoop dat ze geen hersentumor heeft ö


    -