Ik dacht; ik maak maar even een gezellig kletstopic
Ik heb sinds Donderdag een vriendje, hij zit bij mij in de klas en ik ben zoo happy
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Vriendjes, zoenen en nog meer gedoe :)
Vriendjes, zoenen en nog meer gedoe :) - Liefde, Vriendschap & Familie
-
8 feb 2009 - 15:508 feb 2009 - 15:538 feb 2009 - 15:538 feb 2009 - 15:53
Hllow,
hier ben ik.
Hie, jij hebt tenminste een vriendje. Ik ben -denk ik- verliefd op een jongen, de mooiste jongen van school ^^-
8 feb 2009 - 15:58Hllow,
haha, als je verliefd bent is het altijd de mooiste jongen
hier ben ik.
Hie, jij hebt tenminste een vriendje. Ik ben -denk ik- verliefd op een jongen, de mooiste jongen van school ^^
Maar @ CherryHead, jaaa~~~!!
Hij is lang [1.80! ik ben 1.75 dus we passen mooi bij elkaar] niet splinterdun, maar zeker niet dik! blond, heeft blauw-bruin-groene ogen en is echt superlief8 feb 2009 - 16:00(...)haha, als je verliefd bent is het altijd de mooiste jongen
Maar @ CherryHead, jaaa~~~!!
Hij is lang [1.80! ik ben 1.75 dus we passen mooi bij elkaar] niet splinterdun, maar zeker niet dik! blond, heeft blauw-bruin-groene ogen en is echt superlief
Neen, echt, iedereen valt op hem. Niet dat ze allemaal verliefd zijn, maar de meesten vinden hem knap. Laat ik zeggen hoe hij eruit ziet ^^
Hij is ongeveer 1.88 -schatting-, ik ben 1.77. Hij is 2 jaar ouder, heeft bruin haar, bruinachtige ogen en zijn karakter ken ik nog niet zo goed.
Owja, hij is niet mager en ook niet dik, juist goed dus ^^-
8 feb 2009 - 16:03(...)
Neen, echt, iedereen valt op hem. Niet dat ze allemaal verliefd zijn, maar de meesten vinden hem knap. Laat ik zeggen hoe hij eruit ziet ^^
Hij is ongeveer 1.88 -schatting-, ik ben 1.77. Hij is 2 jaar ouder, heeft bruin haar, bruinachtige ogen en zijn karakter ken ik nog niet zo goed.
Owja, hij is niet mager en ook niet dik, juist goed dus ^^
Steyn - mijn vriendje dus - is een half jaar jonger dan mij, dat vind eigenlijk iedereen raar, maar hij is de meest volwassen jongen van zijn leeftijd die ik ken!
Ik heb echt zin in morgen, dan zie ik hem weer8 feb 2009 - 16:05Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]Tears are crashing out of my eyes
8 feb 2009 - 16:05jaaa~~~!!
Hij is lang [1.80! ik ben 1.75 dus we passen mooi bij elkaar] niet splinterdun, maar zeker niet dik! blond, heeft blauw-bruin-groene ogen en is echt superlief
Ik ben ook verliefd op de mooiste jongen van onze school xp en hij is ! 1.84 groot ongeveer en bruine ogen, zwart halflang haar en lijkt op Harry Potter -sexend-All was well.
8 feb 2009 - 16:06(...)
Steyn - mijn vriendje dus - is een half jaar jonger dan mij, dat vind eigenlijk iedereen raar, maar hij is de meest volwassen jongen van zijn leeftijd die ik ken!
Ik heb echt zin in morgen, dan zie ik hem weer
Wat een coole naam ö heb er nog nooit van gehoord.
Nha, zolang hij geen 1/2 jaar jonger is, is het niet erg ^^. Sommige jongens zijn nu eenmaal rijper qua karakter dan anderen. En ik kan geloven dat je zin hebt in morgen, dat heb ik ook ^^-
8 feb 2009 - 16:07Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]
Sollie, het is niet de bedoeling om mensen te kwetsen..-
8 feb 2009 - 16:08(...)
Uhu
Wat een coole naam ö heb er nog nooit van gehoord.
Nha, zolang hij geen 1/2 jaar jonger is, is het niet erg ^^. Sommige jongens zijn nu eenmaal rijper qua karakter dan anderen. En ik kan geloven dat je zin hebt in morgen, dat heb ik ook ^^
en weetje wat ZO leuk is aan zijn naam?
ik heet dus Yentl en hij Steyn
kijk nou s goed naar de blauwe letters
En hij mist me, dat zei hij gisteren op MSN, en ik mis hem ook
Ik ben ook verliefd op de mooiste jongen van onze school xp en hij is ! 1.84 groot ongeveer en bruine ogen, zwart halflang haar en lijkt op Harry Potter -sexend-
Haha
aww, arme jij
Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]8 feb 2009 - 16:10oke *tromgeroffel*
ik ben dus niet verliefd op de mooiste jongen van de school.
maar wel van de lidle(A)
ja hij is niet erg lang mis maar 1,70 ofzo
blond haar blauwe ogen^^je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen
8 feb 2009 - 16:10Jeuhj :] Fijn voor jou ^^
Jullie zijn wel groooot
Of ik ben gewoon klein :]
xVertrouw nooit een naakte melkboer.
8 feb 2009 - 16:10Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]
sorry AnoukAll was well.
8 feb 2009 - 16:10Uhu
en weetje wat ZO leuk is aan zijn naam?
ik heet dus Yentl en hij Steyn
kijk nou s goed naar de blauwe letters
En hij mist me, dat zei hij gisteren op MSN, en ik mis hem ook
Vet cool ö ^^
Auwch, wat lief. Ik wou dat ik mijn crush zijn e-mail adres ook had n_n
Maar ik hou niet van opdringen, doe het liever stap bij stap.-