• Ik weet het zelf echt niet meer, alles is zo fucked up. ik denk dat ik weer in love ben met mijn ex ex. Eigenlijk hebben we nooit echt iets gehad maar we voelden toen wel wat voor elkaar enzo, maar toen liet hij me vallen voor een ander en dat was in maart ofzo vorig jaar en gistren moest ik helpen op school met een schoolproject en hij zit in het orkest en ik stond naast hem en gistren heeft hij voor de eerste keer sinds maart weer tegen me gepraat, en ik krijg weer dat rare gevoel in me buik. Maar hij had dus sinds oktober een nieuwe vriendin en hij zag er heel gelukkig uit enzo en nu hoor ik van mijn vriendin dat het uit is en hij keek ook heel de tijd gistren naar mij.En nu kom ik tot de conclusie dat ik al altijd verliefd op hem ben geweest.

    x.


    *He's the one.

    Niemand die me wilt helpen??


    *He's the one.

    Ga er gewoon voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat je twijfelt zegt toch al genoeg? Dan ben je denk ik wel weer verliefd..en heel misschien hij ook weer op jou.

    Maar het loopt altijd mis als ik verliefd ben, in de zomer ook toen leerde ik op kamp een jongen kende en ik werd verliefd en hij ook op mij, maar toen al durfde ik het niet, en toen was die jongen van nu ook nog in mijn hoofd, maar ik ben gewoon bang dat ik gekwetst word.


    *He's the one.

    go for it (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.