• tussen mijn vriendje, of een goede vriend. Als ik het niet uitmaak met mijn vriendje gaat die vriend minder met me om. En als ik het uitmaak gaat die vriend wel weer goed met me om, maar dan is mijn vriendje boos. Zeg, Hallo. Hij bepaald toch mijn leven niet? Ik zit zo met mijn twijfels, nu al helemaal.

Iemand tips?

- Eva

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

nope.
    niet echt.
    sorry,

Hmm, hebben zij jou gedwongen om te kiezen of niet? Anders vind ik dat echt onredelijk van alletwee. Maar vind het wel erg voor je dat je moet kiezen en ik denk dat je dat voor jezelf moet uitmaken en dat niemand hier echt kan helpen om de keuze makkelijker te maken. x

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Hmm, hebben zij jou gedwongen om te kiezen of niet? Anders vind ik dat echt onredelijk van alletwee. Maar vind het wel erg voor je dat je moet kiezen en ik denk dat je dat voor jezelf moet uitmaken en dat niemand hier echt kan helpen om de keuze makkelijker te maken. x

Misschien heb je gelijk.. Maar hier weet mijn vriendje niks van hè? Maar hij kan wel snel boos worden als het om zoiets gaat.. Dus ik ga het gewoon tegen hem zeggen, en ik negeer dan wel voor eventjes die vriend.. Da's mijn optie ;)

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Volg je hart.
    Niemad hier weet wat het beste voor je is, alleen jezelf.

Wat is dat nou voor een goede vriend?
    Als het een goede vriend zou zijn, liet hij jou gewoon lekker bij je vriend blijven!

Hou je nog van je vriend?
    Als je van hem houdt, zal ik voor hem kiezen. En die vriend dumpen!

SuccesLieveSchat!(flower)

everything, in time

Zeg de waarheid om te beginnen tegen je vriendje ;) Hij kan je helpen. En die vriend is geen goede vriend als hij wil dat je kiest behalve als hij een goede reden heeft! Praat er goed over met hun beide tegelijk zou ik zeggen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.