• Sommige mensen zeggen dat dromen de toekomst voorspellen, en ik droomde dus dat ik Gothic was...

    Is het waar van dat toekomst - gedoe?

    Ik geloof er niet zozeer in ;):P


    - Eva


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Meestal wel,
    maar misschien is het je fantasie?

    Ik ben helderziend. &nd I'm not kidding. --'
    Ik heb in 5 dagen al 8 dingen voorspeld (:
    &nd ze zyn allemaal uitgekomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb dat heel erg vaak dude xP
    ik droom altijd over dingen die later geboren en dan heb ik dejavu momenten. x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben helderziend. &nd I'm not kidding. --'
    Ik heb in 5 dagen al 8 dingen voorspeld (:
    &nd ze zyn allemaal uitgekomen.


    Echt? Zoals?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oh ik hoop het wel want ik droomde dat ik bij een Iron Maiden concert was :o


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Echt? Zoals?

    Ik voorspelde dat we een onverwachts Duits SO zouden krygen, wat gebeurt er? Krygen we die (:
    Ik voorspelde dat onze Natuurkunde repetitie neit door zou gaan, ging niet meer door (;
    Ik voorspelde dat myn BF gedumpt zou worden, wordt ze gedumpt x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ghehe je dromen worden bestuurd door de geluiden om je heen ;]

    ik droomde dat ik voor 3 weken op vakantie in frankrijk was, en dat ik ál mijn kleren was vergeten [yup ik voelde me **** in die droom ><]
    maar toen ging mn wekker-radio dus af, en dan speelt hij een CD af.
    LP - hybrid theorie op precies te zijn
    en daar sliep ik op een een of andere manier doorheen. en toen was er plots een LP concert op die camping x3 en nogwel gratis ;P
    en ik stond aardig vooraan omdat er zéér weinig mensen waren^^ zown 100 mensen x3
    maar ik werd pas toen de CD bij het 6e liedje was wakker^^. en daarna moest ik héél hard lachen^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    pfuh..als Drome uitKwame, dan kende ik nu Tokio hotel Persoonlijk.. ;P [/joking]

    euh..die kunnen uitkome.. ik heb daar eigenlijk niet op gelet, Maar soms Heb ik wel Het gevoel, dat ik Iets al heb meeGemaakt..Terwijl het eigenlijk Niet zo is.. Misschien dan in Mijn droom zonder Dat ik het weet..

    dusja, het kan x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ghehe je dromen worden bestuurd door de geluiden om je heen ;]

    ik droomde dat ik voor 3 weken op vakantie in frankrijk was, en dat ik ál mijn kleren was vergeten [yup ik voelde me **** in die droom ><]
    maar toen ging mn wekker-radio dus af, en dan speelt hij een CD af.
    LP - hybrid theorie op precies te zijn
    en daar sliep ik op een een of andere manier doorheen. en toen was er plots een LP concert op die camping x3 en nogwel gratis ;P
    en ik stond aardig vooraan omdat er zéér weinig mensen waren^^ zown 100 mensen x3
    maar ik werd pas toen de CD bij het 6e liedje was wakker^^. en daarna moest ik héél hard lachen^^


    Ja! Dat had ik eerst ook. Ik lag te dromen, en toen in mijn droom ging ineens de wekker. Was het beneden het klokje van de oven dat de taart klaar was.


    rules don't stop me

    Dromen komen uit. als je je dromen er bij helpt. Maar ook gewoon. Al gaat het om de kleine dingetjes. Vrouwen hebben dat sterker dan mannen.


    Music is the new sex

    Ik haat alles wat ik droom. Naja, droom? Eerder een nachtmerrie. Ik had een nachtmerrie over een brugger, en die stalkte me enz. En dat deed hy de dagen daarna écht --' Voortaan ga ik mezelf dwingen om over Robert Pattinson te dromen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik haat alles wat ik droom. Naja, droom? Eerder een nachtmerrie. Ik had een nachtmerrie over een brugger, en die stalkte me enz. En dat deed hy de dagen daarna écht --' Voortaan ga ik mezelf dwingen om over Robert Pattinson te dromen :Y)

    Je mag niet dwingen:Y)


    Music is the new sex