• Hoiii :Y) Omg.. Da moet mij weer overkomen he :O
    Dus vndg geen sgool ^^, en ik moet naar een feestje van een vriendin, nu hoor ik da mijn ex ook gaat kome :O
    maar ik en men ex dat klikt langs geen kanten meer.. Het liefste zou ik zijn **** Wille afhakken :Y) maar wat vinden jullie ervan? Hoe zou ik me tegenover hem moete gedragen?

    En je moet weten dat ik 2 dage gelede iets verschrikkelijk te weten ben gekomen. Toen hij mij Dumpte had hij een ander lief, en hij stuurde da in een bericht, nu kom ik er achter dat hij HELEMAAL geen ander had, hij stuurde gwn het bericht om mij pijn te doen :O
    de ZAK :O

    xSKITT


    Your Butt is Mine!

    gewoon negeren en ontwijken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    gewoon negeren en ontwijken.

    Het probleem is eigelijk dat we maar met 5 zijn :S en das iets moeilijker om dan iemand te ontwijken :S


    Your Butt is Mine!

    Niet op ingaan en blijven vriendelijk doen. Jij moet je niet verlagen tot zijn niveau. (:

    Negeren en ontwijken.


    I don't need words to feel those lips.

    Negeren en ontwijken.

    omg :O ik heb net gehoord da hij de alocool meeneemt :S Poee xD dan drink ik expres niets.


    Your Butt is Mine!

    Wat ik doe: Heel kil gedragen. Langs hem heen kijken en zo veel mogelijk met anderen omgaan ipv hem. Hij is lucht.


    No growth of the heart is ever a waste

    heb een plezierige tijd, hem negeren en gewoon jezelf vermaken met vriendinnen en vrienden en weetikveul. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja ik ben het met je eens hak zijn **** af xD
    wahah neeh... gewoon negeren... doen of hij niet bestaat... maar vooral zo blijven denken... zolang je maar niets doet verlaag je je niet tot zijn niveau...


    A Noble was Born in Chaos

    Hem negeren. Het is niet omdat hij op dat feestje is dat jij niet moet gaan. Je moet je gwn amuseren. xd'


    A. ikmisje.

    Hoiii :Y) Omg.. Da moet mij weer overkomen he :O
    Dus vndg geen sgool ^^, en ik moet naar een feestje van een vriendin, nu hoor ik da mijn ex ook gaat kome :O
    maar ik en men ex dat klikt langs geen kanten meer.. Het liefste zou ik zijn **** Wille afhakken :Y) maar wat vinden jullie ervan? Hoe zou ik me tegenover hem moete gedragen?

    En je moet weten dat ik 2 dage gelede iets verschrikkelijk te weten ben gekomen. Toen hij mij Dumpte had hij een ander lief, en hij stuurde da in een bericht, nu kom ik er achter dat hij HELEMAAL geen ander had, hij stuurde gwn het bericht om mij pijn te doen :O
    de ZAK :O

    xSKITT

    Zeg; "Fuck jou ik gaat eens eventjens een geweldige avond hebben en van jouw alcohol genieten, laterrrr. :3"


    Dat werkt zo goed.

    Je op de wc opsluiten? :Y)
    Okay stom daar heb je ook niks aan, Sorry =='

    Ik ben jouw vriendje en zag dan dat als hij je niet met rust laat en hij je ooit nog eens zeer doet ik zijn piemeltje ( als dat ding al zichtbaar is. mss is het wel héél erg klein. ) ga afhakken :3 en voor de rest ga je lekker plezier maken en al zijn alcohol opzuipen ! n_n


    All was well.