• Hellow.
    Ik zit in het vierde jaar ASO Wetenschappen, in Nederland Natuur & Gezondheid genoemd.
    Het probleem is, ik heb helemaal geen inzicht. En dat heb je juist wél nodig bij Wetenschappen.
    Maar ik heb volgende week gewoon een 8.5 op mijn rapport voor Fysica / Natuurkunde.
    Mijn eerste goede punt dit schooljaar en dat terwijl het één van mijn hoofdvakken is. Voordien had ik altijd onvoldoendes, alleen met mijn examen was ik er net door.
    Maar nu start ik dit trimester meteen al goed.
    En als de rest van mijn punten ook goed zijn, moet ik niet eens meer mijn gitaarlessen zelf betalen.
    Yeah.

    Gefeli :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    GO JULLA!

    Ik weet wel dat je het kunt(cool)


    rules don't stop me

    Wow jij zit in ASO.
    En ik zit in BSO. Nu voel ik me dom.


    Innocence.

    Uncanny schreef op 5 feb 2009 - 18:50:
    Ik ben trots op je, en je alien vriendje van de Ikea ook.^^

    Dankos. :Y)

    GO JULLA!

    Ik weet wel dat je het kunt(cool)

    Jij ook met je twee voor engels. :Y)

    Jeeeeh!


    I found myself in Wonderland.

    Jeej, blijf dan zo doorgaan hè. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Jij ook met je twee voor engels. :Y)


    (huil)
    Die vent haat mij gewoon.

    Al mijn leraren haten mij(A)


    rules don't stop me

    Wow jij zit in ASO.
    En ik zit in BSO. Nu voel ik me dom.

    Ik vind dat nog steeds zo stom klinken. ASO. Aso is in NL een afkorting van asociaal.


    Bored.

    (...)
    Ik vind dat nog steeds zo stom klinken. ASO. Aso is in NL een afkorting van asociaal.

    Ben ik dan ook. ><
    Joking, ASO is een ander woord voor kinderen die niet weten wat ze met hun leven aanmoeten en daarom nog een paar jaar voortstuderen, terwijl de normale mens gaat werken. :X

    (...)
    Ik vind dat nog steeds zo stom klinken. ASO. Aso is in NL een afkorting van asociaal.

    In dit belgenlandje zeggen we dat altijd zo. ASO als in die richting en aso als in asociaal.


    Innocence.

    (...)
    In dit belgenlandje zeggen we dat altijd zo. ASO als in die richting en aso als in asociaal.

    Inderdaad. :Y)
    Maar BSO is toch niet dom. Jij kunt meteen al geld gaan verdienen na je achtiende en met een zevende jaar heb je een TSO diploma! ^^

    (...)
    Inderdaad. :Y)
    Maar BSO is toch niet dom. Jij kunt meteen al geld gaan verdienen na je achtiende en met een zevende jaar heb je een TSO diploma! ^^

    Ik doe ook een zevende jaar en dat in kinderverzorging.


    Innocence.

    (...)
    Ik doe ook een zevende jaar en dat in kinderverzorging.

    Leukleuk. ^^

    (...)
    Leukleuk. ^^

    Vind ik ook.
    Zo zorgen voor een heleboel peuters en kleuters en pampers verversen, enzo.
    Ik zie het volledig zitten ookal ga ik ook stage moeten gaan volgen in ene bejaardentehuis.


    Innocence.