• Maar tog is iemand kapot boos op me!
    en, en negeert me al de helle dag, en als ik vraag hoezo ze boos is, ben ik een vieze overloper, en een Kk hoer ;o
    En ik heb werkelijk NIKS gedaan!
    Mischien hebben somige van jullie mijn topic gelzen, of dat iemansd op me in is gereden met de fiets. nou daar had ik het over met me vriendin, Kees. *Heeft andere naam, maar kan ik niet typen en zo noemen we haar standaart* want zij had ook pijn, want zij was van een paar afgedondert, en we zaten zo samen te praaten daar over, komt dat mensen Waar ik nu Ruzie mee heb, Lynn er bij zitten, en die vraagt wat er is, maar ik had al gezegt gister op msn tegen haar, dat verhaal, en toen was het. ''Lekker voor je'' ''Zal je wel verdient hebben'' dus ik zeg dat het niks is, word ze boos op me, en de rest van de dag heeft ze me genegeert ><
    Dus ging ik bij Zorg en Welzijn, 1x bij Kees zitten, toen was ik een Overloper, (Wat ik al was, omdat ik in de pauze met Cherelle om gha, omdat die niet bij me in de klas zit, maar waar ik tog heel veel mee om ga) en, in de kleedkamer bij gym, was het agter mijn rug om ''Jha, ik wil niet dat bloesem(ik) met Kees om gaat''
    dus, maar ik zit naast lynn, en we hadden maar 2 ormaale lessen, waar ik dus naast lynn moet ziten, en ze bleef me maar negeren.
    dus op msn vroeg ik zo van, jha hoezo ben je nou zo boos, en toen begon ze helemaal op me te sgelden, en dat ik me vieze kk bek dicht moest houden, en ik kreeg maar geen reden, hoezo ze zo boos was.
    Maar ik moest me fiets maken, nog van die aanrijding,, zegt ze ''Jij fiets maken,, je sloopt anders altijd alles''
    Dat zij ze, omdat ik een dvd box had geleend, maar voor mij had marloes hem geleend, (Onderdaan Lynn) en toen ik hem kreeg, van Marloes was lynn niet op school, en toen zat er dus al een heel klein shurtje in die karton, en toen ik hem teurg gaf, was er niks aan de hand, en nu gaat ze me er mee konfronteren, dat ik hem heb gesloopt, terwel ik hem in die staat kreeg ;o
    Dus Ik weet nu echt niet wat ik moet doen,, want het is standaART, ALS 1 MET Lynn ruzie heeft, volgt de rest ook, *Jha, Lynn is echt heel vool van zich zelf, en alles moet naar haar wens. dus heeft ze onderdaanen, die haar volgen* En dan zeg ik, Dikke vinger :] En kees ook. maar ik weet zekker, dat als het over is, dat kees zig weer bij lynn keer, en dat ik dan weer alle wind van voore krijg. van het feit wat ik tegen Kees heb gezecht.
    En dus ik zit vast ><
    Whoww wat een verhaal ;o en ik ben er nu nog steeds niet uit.. want hoe kan ik iets goed maken, *Tjha, volgens lynn licht de foud dus geheel bij mij* Maar hoe kan ik dat dus goed zetten, als ik niet eens weet hoezo ze boos is ;o
    Sorry, dat ik jullie hier mee latug val, maar ik moet even hulp ofzo, want zo word ik niet goed ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Laat maar,, ><
    Blijkbaar boeit het niemand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Met zo'n persoon Als Lynn wil ik niet eens omgaan gewoon lekker laten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Met zo'n persoon Als Lynn wil ik niet eens omgaan gewoon lekker laten!

    Maar dan ben ik de rest van me vrienden ook meteen kwijt ;o
    En normaal kon ikecht goed met haar praaten enzo, en we begreepen elkaar.
    Maar Nu, ik veel met Kees en Cherelle om gaat, flipt ze hem tegen me uit.. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Negeer haar gewoon .

    Zoek nieuwe vrienden ! :)

    kom je al een stuk verder mee !


    Xx !


    ' niks is wat het zijn moet '

    dat is niej normaal
    meisie jij hebt nik svekerrd gedaan ;)

    heb ik ook voorgehad met iemand heb een hele dag achter haar aangelopen om te vragen wat er was maar ze zei niets tot een andere vriendin haar had overtuigd dat ze het beter in mijn gezicht kon zeggen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    (...)
    Maar dan ben ik de rest van me vrienden ook meteen kwijt ;o
    En normaal kon ikecht goed met haar praaten enzo, en we begreepen elkaar.
    Maar Nu, ik veel met Kees en Cherelle om gaat, flipt ze hem tegen me uit.. ;o


    als je daarom je vrienden zou kwijt raken, zijn het geen echte vrienden.


    -