• omdat jullie toch zó graag anderen tips geven..help?

    Al enkele dagen voel ik me bekeken door dé mooiste jongen van school [Willem]. Hij kijkt me veel aan. Als ik langs hem moet stappen is het al gebeurd dat hij precies express naar achter stapte zodat ik tegen hem aanbotste. Hij zocht al eens oogcontact. Én toen we samen door een hoop mensen moesten, stopte hij in het midden om mij door te laten. Het probleem is; hoe kan ik contact opnemen? Like, ik wil hem best wel leren kennen, maar weet dus niet zeker of ik het mij niet allemaal inbeeld. What I mean, het kan allemaal toevallig gebeuren...
    Btw; hij is 2jaar ouder en kan bezet zijn [weet niet zeker]
    Somebody?


    Wat ik nog vergeten te vertellen ben:
    Een vriend van mij, Koen, is bevriend met hém, toen ik ongeveer 2 weken geleden op de bank buiten zat en enkele meters voor mij stond, wees Koen naar mij en knikte Willem. Maar hetkon evengoed ook naar iemand anders zijn ^^
    *Namen zijn verandert wegens privacy (;


    -

    Er is only one way to find out of hij je ook leuk vindt. Als hij zo smooth is in dat soort dingen, kun jij misschien ook zoiets proberen? Zoek zelf eens oogcontact en bots eens tegen hem aan. Misschien dat een van jullie dan een gesprek aan weet te knopen. :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Aangezien ik wel weet wat jongens denken enseu.

    Help ik wel.


    Persoonlijk vind ik het leuk als een meisje een gesprek met me aangaat. Gewoon over iets ofzo, iets wat we gemeen hebben

    (bijvoorbeeld over een feest waar we beide waren, schoolfeest ofzo xD en dan over of ik het gezellig had ofzo)

    dan komt er misschien wel wt meer.

    grtjs.

    Er is only one way to find out of hij je ook leuk vindt. Als hij zo smooth is in dat soort dingen, kun jij misschien ook zoiets proberen? Zoek zelf eens oogcontact en bots eens tegen hem aan. Misschien dat een van jullie dan een gesprek aan weet te knopen. :)

    Ik ben al twee maal tegen hem aangelopen. De eerste keer was toen hij nog niet zoveel naar mij keek -althans, ik merkte het toen nog niet op- Toen zei ik vlug 'sorry' en liep weer verder, want we gingen op uitstap met school en ik was al te laat. De tweede keer ben ik gewoon doorgelopen omdat het niet echt botsing botsing was, snap je? ^^ Maar het is een goede tip, bedankt(;


    -

    Stap gewoon op hem af en begin een gesprek.
    Heefthij hyves/netlog zo ja voeg hem toe :'D
    Laat een vriendin voor je met hem praten of een vriend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Owja werkt ook loop eens expres tegen hem op en val op de grond hij zal je vast helpen en dan kan je meestal wel een gesprek met hem aan knopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aangezien ik wel weet wat jongens denken enseu.

    Help ik wel.


    Persoonlijk vind ik het leuk als een meisje een gesprek met me aangaat. Gewoon over iets ofzo, iets wat we gemeen hebben

    (bijvoorbeeld over een feest waar we beide waren, schoolfeest ofzo xD en dan over of ik het gezellig had ofzo)

    dan komt er misschien wel wt meer.

    grtjs.

    Ik weet helemaal niet waar die in geïnteresseerd is ö
    Maar bedankt (;


    -

    (...)
    Ik weet helemaal niet waar die in geïnteresseerd is ö
    Maar bedankt (;


    DAN zul je daar achter moeten komen.

    Of je vraagt hem wattie leuk vind.

    Stap gewoon op hem af en begin een gesprek.
    Heefthij hyves/netlog zo ja voeg hem toe :'D
    Laat een vriendin voor je met hem praten of een vriend.

    Owja werkt ook loop eens expres tegen hem op en val op de grond hij zal je vast helpen en dan kan je meestal wel een gesprek met hem aan knopen.


    Ik heb geen netlog gevonden van hem ><. En hyves heeft hij vast niet, vermits hyves toch niet héél bekend is in België. Tegen hem lopen zal ik nog wel eens doen. Hoe vaker, hoe beter ^^. Ookal valt té veel keer op.


    -

    (...)
    Ik weet helemaal niet waar die in geïnteresseerd is ö
    Maar bedankt (;

    Dat kan je toch aan die koen vragen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TROUWENS: Wat je vooral NIET moet doen is panisch en hem zomaar omhelzen ofzo 0-o

    (...)

    Ik heb geen netlog gevonden van hem ><. En hyves heeft hij vast niet, vermits hyves toch niet héél bekend is in België. Tegen hem lopen zal ik nog wel eens doen. Hoe vaker, hoe beter ^^. Ookal valt té veel keer op.

    Vraag trouwnes aan die koen of ie jullie wil voorstellen zo simpel is het of laat je vriendinnen en de pauze kei hard zijn naam krijsen en dat ie moet komen het is niet subtiel en je schaamt je dood maar dat deden mijne ook eens en toen kwam ie en sinds toen kwam ie in de zomer elke pauze :'D dus like het werkt wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TROUWENS: Wat je vooral NIET moet doen is panisch en hem zomaar omhelzen ofzo 0-o

    Ik doe nooit panisch maar omhelzen wel ö xd' maar like die jongen kent me al meer dan een half jaar dus dat zal best wel kunnen toch? xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TROUWENS: Wat je vooral NIET moet doen is panisch en hem zomaar omhelzen ofzo 0-o


    Hllow, dat ga ik echt niet doen ><
    Het is niet omdat er "Actin' like sluts..." in mijn forumsignature staat, dat ik ook een slet ben (;. Rond de eerste de beste jongen zijn nek gaan hangen, is totaal mijn ding niet.


    -

    (...)

    Hllow, dat ga ik echt niet doen ><
    Het is niet omdat er "Actin' like sluts..." in mijn forumsignature staat, dat ik ook een slet ben (;. Rond de eerste de beste jongen zijn nek gaan hangen, is totaal mijn ding niet.


    Dat snap ik wel maar, zoon meiden heb je gewoon. en die zijn gewoon Gek. en dan dan doe je als jongen maar of je het leuk vind terwijl dat misschien niet eens zo is.

    dus wilde ik even kwijt.

    (...)
    Vraag trouwnes aan die koen of ie jullie wil voorstellen zo simpel is het of laat je vriendinnen en de pauze kei hard zijn naam krijsen en dat ie moet komen het is niet subtiel en je schaamt je dood maar dat deden mijne ook eens en toen kwam ie en sinds toen kwam ie in de zomer elke pauze :'D dus like het werkt wel.


    Ga ik mijn vriendinnen echt niet laten doen ><. Toen ik vorige zomer op een jongen verliefd was, deden mijn vriendinnen dat constant. Ik was het zó beu, dat ik hem gewoon niet meer wou ><.


    -