• Ik dacht dat Bol.com bij een bestelling voor 5 uur de volgende dag al leverde. Niet dus,ik mag 2 tot 3 weken wachten>.< Jippie


    Music is the new sex

    Ja hehe, je moet wel snappen dat sommige dingen vaak besteld worden. Die kunnen ze niet toveren. Die moeten ze dan ook weer bestellen :]

    bol, bol bol bol bol . com [/reclame]
    [/sorry moest even]

    ze doen het niet bij alle producten. (het staat er trouwens meestal onder hoelang het duurt;))

    nut: poor you!


    I am an idiot, I move.

    @APinkBow
    I know,but,dan moeten ze dat maar niet altijd zeggen>.<


    Music is the new sex

    Dat soort reclamepraat moet je nooit geloven[/ervaring] ga er altijd van uit dat je sowieso een week moet wachten.
    Waarom trouwens 2 tot 3 weken? leveringproblemen? Ik zou een mobiel krijgen die binnen 1 week thuis was. Toen hebben ze het op de site ineens verlengd naar 3 weken. Na 6 weken had ik em eindelijk.. screw you wehkamp. mja wat doe je eraan? -.-


    BAM!

    Dat soort reclamepraat moet je nooit geloven[/ervaring] ga er altijd van uit dat je sowieso een week moet wachten.
    Waarom trouwens 2 tot 3 weken? leveringproblemen? Ik zou een mobiel krijgen die binnen 1 week thuis was. Toen hebben ze het op de site ineens verlengd naar 3 weken. Na 6 weken had ik em eindelijk.. screw you wehkamp. mja wat doe je eraan? -.-

    Dat is klote>.<
    Maar ik dacht,kan ik morgen in mijn nieuwe boek beginnen. Ja,niet dus>.<


    Music is the new sex

    Bol.com, die site kwam ik daarstraks in school toevallig tegen. maarbon.

    Bij mij kwam het wel altijd de volgende dag, o.o


    blame the bully.

    Bij mij ook, maar serieus, het ligt er totaal aan welk product je hebt.


    Your make-up is terrible

    Bij mij ook, maar serieus, het ligt er totaal aan welk product je hebt.

    Een boek>.<


    Music is the new sex