• http://i247.photobucket.com/albums/gg143/emothica44/smiley_emo_boy.jpg

    Alvast bedankt!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wttn ? wil je zijn ip-adres ontrafelen om hem te kunnen kidnappen ?? n_n [/naja dat zou mijn plan zijn xD]


    We can only learn to love by loving.

    nee, maar wel z'n photobucket, emothica44, zoals in de link staat ^^


    Life is hard and then we die

    Ja ik had daar al wat extra's gepost maar achter die photobucket was ik zelf al achter xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wttn ? wil je zijn ip-adres ontrafelen om hem te kunnen kidnappen ?? n_n [/naja dat zou mijn plan zijn xD]

    Nee bewijzen dat hij wordt gefaket op hyves twee keer ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee bewijzen dat hij wordt gefaket op hyves twee keer ¬¬'


    ^^ dat mag ook

    en nee ik heb zijn gedoetjes niet n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ dat mag ook

    en nee ik heb zijn gedoetjes niet n_n

    But de fakers worden al aangepakt het bewijs dat ik zelf had gevonden was genoeg xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    But de fakers worden al aangepakt het bewijs dat ik zelf had gevonden was genoeg xd'


    n_n whoehoe Nice.

    nu sit jij dus lekker fakers te soeken op hyves? ik doe dat altijd hier op Q alsk me verveel eens in de zoveel tijdX_x xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    n_n whoehoe Nice.

    nu sit jij dus lekker fakers te soeken op hyves? ik doe dat altijd hier op Q alsk me verveel eens in de zoveel tijdX_x xD

    ja ook leuk xd'moetten we eigenlijk vaker doen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    ja ook leuk xd'moetten we eigenlijk vaker doen xd'


    Jaa n_n xD


    We can only learn to love by loving.

    ik zie zijn ogen en de rest van zijn gezicht niet zo goed,,
    maar hij lijkt een beetje op ene jongen van mijn school.
    ik zal ff kijken of ik daar een foto van heb om het te vergelijken


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..