• Jullie moeten me helpen. ik zoek info over Polytheisme [het geloven in meerdere goden] in het oude egypte voor een verslag watk donderag in moet leveren maar waaraan ik nog niet begonnen ben :X


    We can only learn to love by loving.

    wikipedia.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wikipedia.

    niet egt veel info daar x_x


    We can only learn to love by loving.

    Dude je kan het beter over de Romeinen doen xd' die vereerden er ook meerdere n_n' daar ochten mensen hun eigen geloof houden als ze ook hun goden aanbeden n_n Maar over de egyptenaren staat een heel lul verhaal over de egyptenaren.

    Tip:

    Zoek op wikipedia/google.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je bij google bij afbeeldingen iets met polytheisme zoekt en je kiest een plaatje, kom je eerst op een pagina waar het plaatje linksboven staat en daaronder de pagina waar het plaatje vandaan is.
    Op die pagina daaronder staat ook altijd handige informatie.
    Of zoek gewoon op godsdienst, dan vind je vast wel iets.

    www.scholieren.com


    Life is hard and then we die

    Dude je kan het beter over de Romeinen doen xd' die vereerden er ook meerdere n_n' daar ochten mensen hun eigen geloof houden als ze ook hun goden aanbeden n_n Maar over de egyptenaren staat een heel lul verhaal over de egyptenaren.

    Tip:

    Zoek op wikipedia/google.


    Dude wij kregwen die shit toegewesen samen met een partner. en mijn partner fseu die heeft alles al afr xP en ik heb nog nix x_x en dus ga ik nu lekker een lulverhaal ophange xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Dude wij kregwen die shit toegewesen samen met een partner. en mijn partner fseu die heeft alles al afr xP en ik heb nog nix x_x en dus ga ik nu lekker een lulverhaal ophange xD


    xd'
    ga bij plaatjes kijken en dan voor dat je bij het plaatje komt is er een tussen site daar staat vast informatie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    xd'
    ga bij plaatjes kijken en dan voor dat je bij het plaatje komt is er een tussen site daar staat vast informatie.


    kee


    We can only learn to love by loving.