• Wie, of wat, heeft een idee ofzo voor een SA? :'DD

    - verveelt zich. -


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sorry op dit moment ben ik een en al ispiratieloosheid


    I recycle my thoughts.

    SA?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Heb dus precies hetzelfde probleem-.-. De enige tip die ik je kan geven is origineel te blijven en geen ideeen van anderen in je verhaal te verwerken. En kijk anders gewoon om je heen, het zal je verbazen uit welke dingen je inspiratie op kan doenXD. Ik kwam bijvoorbeeld op het idee van pizza door een fles bellenblaasXD.

    SA?


    Stand Alone, als ik het goed heb.

    Oogh. een serie dus? Nou ik ben compleet inspiratieloos. O.o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Heb dus precies hetzelfde probleem-.-. De enige tip die ik je kan geven is origineel te blijven en geen ideeen van anderen in je verhaal te verwerken. En kijk anders gewoon om je heen, het zal je verbazen uit welke dingen je inspiratie op kan doenXD. Ik kwam bijvoorbeeld op het idee van pizza door een fles bellenblaasXD.


    Lmao


    I recycle my thoughts.

    (cat)


    I recycle my thoughts.

    SA is Stand Alone ja x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb dus precies hetzelfde probleem-.-. De enige tip die ik je kan geven is origineel te blijven en geen ideeen van anderen in je verhaal te verwerken. En kijk anders gewoon om je heen, het zal je verbazen uit welke dingen je inspiratie op kan doenXD. Ik kwam bijvoorbeeld op het idee van pizza door een fles bellenblaasXD.


    Zal ik doen . :'D
    - Kijkt om zich heen -
    rotzooi, schoolboek, rotzooi, wískundeschrift o.o, computerscheeerm, muur.

    Oeh ik kan de spullen die hier liggen gewoon al opnoemen! :'D Ik leer het weeeeel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'


    Vazen, stekkers, hond, vader, moeder, broer, keuken, pannen, borden, laptops, lampen, ramen, bouwvakkers, glazen, planten, tassen

    *Deelt inspiratie*


    I recycle my thoughts.


    Vazen, stekkers, hond, vader, moeder, broer, keuken, pannen, borden, laptops, lampen, ramen, bouwvakkers, glazen, planten, tassen

    *Deelt inspiratie*


    Dankuwel x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb dus precies hetzelfde probleem-.-. De enige tip die ik je kan geven is origineel te blijven en geen ideeen van anderen in je verhaal te verwerken. En kijk anders gewoon om je heen, het zal je verbazen uit welke dingen je inspiratie op kan doenXD. Ik kwam bijvoorbeeld op het idee van pizza door een fles bellenblaasXD.


    Zal ik doen . :'D
    - Kijkt om zich heen -
    rotzooi, schoolboek, rotzooi, wískundeschrift o.o, computerscheeerm, muur.

    Oeh ik kan de spullen die hier liggen gewoon al opnoemen! :'D Ik leer het weeeeel.


    wiskundeboek > ruitjes > opa-shirt met ruitjes > oud > grijs > steen > oud, steen o.o !! > jeruzalem > daar was tokio hotel eerst0_0

    In Jeruzalem o_O? (cat)


    I recycle my thoughts.

    TH in Jaruzalem? :ó - aanbidt Jaruzalem - _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz de gieter!
    Ik weet wat.


    AAP