• jaah dat vind ik dus echt zo e. iedereen zijn serie's worden gelijk mega veel gemaakt enz. en die van mij zijn zo mislukt enz. en jaah ik vind dat niet eerlijk, mijn nieuwer serie is slecht maar dan ook slecht, en mijn andere serie heb ik moeten verwijderen.

c'est mon lamour pour toi.

Sorry, maar ik vind een beetje dat je aandacht wilt? Kijk, - bijna - niemand maakt mijn series maar ik zeik toch ook niet dat ik slecht schrijf?

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

Hmm , mijne worden ook niet veel gemaakt of toch niet meer zoveel.Dat vind ik altijd lastig omdat er constant mensen afvallen en dan weet ik niet ofdat dat aan mij of aan hun ligt dat ze niet meer verder lezen.

The soul needs autumn.

Die van mij worden helemaal niet vaak gemaakt, Veel promoten, en jezelf bekend maken.
    En, sorry maar ik vind dat je aandacht trekt.
    Sterkte.

Ik ben het eens met de anderen. Dit is een beetje aandachttrekkery. Als je vindt dat je niet mooi kan schryven hoeft niet iedereen dat te weten. Daar hebben ze niet echt iets aan.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Aandachttrekkerij. --'

Mijn serie word ook nooit gemaakt hoor
    maar like, idc ik vind het leuk om te schrijven :')

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Hea, volgens mij heeft er iemand aandacht nodig.
    Stop met jezelf de grond in te boren.
    And for the record;
    Ja, je schrijft slecht.
    Dat is toch wat je wilde horen?

Je serie wordt wél gelezen, je hebt niet zoveel delen en hij is nog niet zo lang online, en hij is al 78 x gemaakt ofzo (deel 1)
    Wil je soms dat meteen de eerste dag heel Quizlet je serie leest?

Sweet dreams will come true.

Ik zal even een kontenlikker zijn van Jolien.
    Ja, je schrijft super slecht.

JE SCHRIJFT OOK SLECHT! (baby)

Je serie wordt wél gelezen, je hebt niet zoveel delen en hij is nog niet zo lang online, en hij is al 78 x gemaakt ofzo (deel 1)
    Wil je soms dat meteen de eerste dag heel Quizlet je serie leest?

x'D zou wel leuk zijn als je serie in een
    dag meer als duizend keer gemaakt word xD

Ik zal even een kontenlikker zijn van Jolien.
    Ja, je schrijft super slecht.

Hahahaa :'D

Ghehe wat is iedereen aardig.
    maarja ik ben het wel met jullie eens :')
    maar ik ben niet zo van de TH serie's
    xd

Aandacht te kort fzo? ><

Listen to what we're not saying..

Oké nu lijkt het of je aandacht te kort hebt, maar als ik je tips kan geven;
    -schrijf je serie niet in de jij-vorm, ofwel in dehij/zij-vorm of in de ik-vorm.

-Schrijf ook in AN, als je dat echt niet kan type je, je serie in word.

-Als dat nog niets uitmaakt, maak je reclame, zet er een korte samenvatting over het gehele gedeelte.

-Als extra hulpmiddel kun je ook nog de spotlight gebruiken

-zorg ook dat je titel aansprekend is, zo niet word die ook niet zo veel gemaakt.

-schrijf ook met 'heey alles goed?', en niet te veel emoticions (like;:, :(, (H), :@)

Ik hoop dat je het een beetje helpt ><

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson