• Vanmiddag had ik mijn overcoewle pet aan en toen wou iedereen die dragen. En om de 5 minuten liepen ze ermee weg. Maar wat ik nog het leukste val al vond dat was dat Armin tegen mij sprak en niet alleen toen ik mijn pet aanhad maar vanmorgen ook. Like vamorgen had ik hem niet aan en toen stond Armin een beetje verder en hij keek zo ene paar keer naar mij. En toen we zo in de rij stonden kwam Armin zo in het groepje gebroken en toen zei hij dat er iets met een kind uit zijn klas was en hij keek me recht aan en toen lag mijn hart bijna uit mijn borstkas.
    Maar het punt is dat ik van iedereen aandacht kreeg en dat krijg ik normaal nooit. Hebben jullie dat ook dat jullie iets dragen en dat je daardoor keiveel aandacht krijgt??


    Innocence.

    Ja, ik word meestal vreemd aangekeken.
    Doet me eraan denken dat ik nog een fishnet shirtje moet kopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg altijd veel aandacht :$ niet ego bedoeld fseu hunney ... maar veel mensen staren mij altijd aan,kopieren mijn kleren op mijn sgool of jatten mijn accesoires : bandana's sjalen en kettingen van me in pauzes en dan krijgk ze aan t eind vn de dag weer terug enz..


    We can only learn to love by loving.

    Ik krijg soms ook veels te veel aandacht, & niet alleen maar positief ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.