Ik was deze ochtend aan het wachten op mijn vriendin Whitney. Toen ze aankwam, had ik al meteen door dat er wat scheelde, want ze was nogal triest. Ze kwam gedag zeggen, maar liep daarna verder. Een andere vriendin Malika, liep haar achterna en toen ik later bij Malika en Whitney stond, vroeg ik aan Whitney of ze boos was. 'Ja' was haar antwoord. Vervolgens vroeg ik 'op mij?' weer was haar antwoord 'ja'. Ze vertelde mij niet waarom ze boos was, dus besloot ik om er ook niet achter te vragen. In de loop van de dag deed ze weer normaal tegen mij, maar toen de laatste bel rinkelde, was ze gelijk weer triest. Ik zei toen tegen Amber dat ik Whitney raar vond doen vandaag. Toen kreeg ik te horen van Malika dat Witney vind dat ik haar gebruik, en wel hiervoor:
Zondagnamiddag stuurde Whitney mij een sms 'Tot waar moeten we leren voor cultuur?' omdat ik het zelf niet wist, besloot ik om niet te antwoorden, omdat het geldverspilling is en zij met een 'ik weet niet' niet veel verder staat. Gisteren moesten we tegen vandaag voor frans leren, maar ik wist niet wat precies omdat ik ziek was geweest. Ik stuurde Whitney een sms en al meteen kreeg ik antwoord.
Ze vind dus dat ik haar alleen sms als ik iets nodig heb.
Af en toe stuurt zij mij ook nog een sms om gewoon te praten ofzo, maar ik heb mijn mobiel meestal niet in de buurt als ik thuis ben, dus merk pas op om 22uur dat ik van haar een smsje heb, maar vermits zij al om 21uur gaat slapen, antwoord ik dus niet meer, logisch toch?
Ik heb al zovéél van haar moeten verdragen, al zoveel op mijn tanden moeten bijten en nog steeds ben ik niet uitgevlogen tegen haar. En dan vliegt zij tegen mij uit omdat ik haar zogezegd gebruik..
Wie vind dat ik haar gebruik, wie niet?
* namen zijn veranderd,vanwege privacy.
Edit
Ze vind ook dat ik haar als een hond behandel omdat ze soms moet wachten op mij, maar ik moet elke les op haar wachten omdat zij haar boekentas nog aan het inpakken is. Vriendinnen moeten het toch over hebben voor elkaar, mij stoort het niet dat iik op haar moet wachten. Zij vind het dus wel een probleem dat zij af en toe op mij moet wachten.
Woensdag moest ik eventjes na de les naar onze leerkracht gaan, toen ik weer weg mocht, keek ik eens vluchtig naar de hoop kinderen dat aan de klasdeur stonden, maar liep vervolgens naar mijn ander lokaal. Toen kwamen W&A naar mij toe, en zeiden ze 'wij stonden daar wel te wachten op jou e!' maar ik had hun dus niet gezien. Nu zeg Whitney 'Alsof ik niet door had dat je ons had gezien. Ik had al meteen door dat we jou hondje moesten spelen.'
-