• Like, ik heb dus een mailtje, met geen afzender, zeg maar. Hoe kan je er dan achterkomen wie dat is, is even nodig. Dus alsjeblieft help me.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geen idee maar het best is om het gewoon te laren rusten denk ik en morgen of via msn gewoon vragen of xze mailjte hebben gestuurt!;)


    Some angels have no wings.

    Laten rusten kan ik het niet,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Is het een vervelendmailtje? een stalkmailtje? (heeft mijn vriendin last van gehad) Dan moet je hem namelijk aan je ouders ofzow laten zien, en het meteen melden als je nog meer van die mailtjes krijgt. is het gewwoon un mailtje, of een mailtje van een aanbidder. denk ik toch echt dat je het gewoon moet laten rusten:-P


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Als er staat 'Het leven is mooi' NIET openen. Das een virus. Mailtjes waarvan je de afzender niet kent moet je sowieso niet openen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dus ik ga er niet achterkomen, leuk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    en als je op beantwoorden klikt?


    it's cool to know nothing.

    en als je op beantwoorden klikt?

    Dat kan dus niet, je kan niets terugsturen, lief dat had ik allang geprobeert.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je niet kan beantwoorden en niet ziet van wie het is heb je pech.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Dat kan dus niet, je kan niets terugsturen, lief dat had ik allang geprobeert.


    oh.
    kun je het dat dan niet doorsturen naar webmaster ofzo van hotmail die het voor je gaan achterhalen? ja; ik weet niks beters. sorry.


    it's cool to know nothing.

    Hmmm weird... miss kan je aan iemand vragen die verstand heeft van IPadressen of hij er achter kan komen

    EENNG

    ik denk dat het aliens zijn die contact met je willen leggen aivs xD


    We can only learn to love by loving.

    Mmm.. Geen idee. ik weet daar niet zo veel ovr. Maar dan denk ik dat je het beter niet openmaakt. Want dat zou wel eens een virus kunen zijn.
    x3


    A. ikmisje.