Yeloo hunnerds<3
Eerst en vooral; Moet dit nu wél of niet inhet topic: Quizzen promoten? Zojhaa verzet het dan maar zonee: blijf er dan maar met je pootjes vanaf Nou, ik heb een nieuw idee ofsoo en ik weet niet of het goed is. Willen jullie, als jullie het idee gelezen hebben onderstaande vragen even invullen please? Dit is het idee, mogelijk gemaakt door xPLAYSTATION.
Een meisje die een site heeft waar mensen anoniem met hun problemen kunnen komen en die aan haar kunnen vertellen zodat zij hun kan helpen. Dan komt er een x een jongen die met zo'n probleem zit dat hij een meisje leuk vind alleen heeft hij omdat hij haar leuk vind laten merken alsof hij totaal niet geintreseerd in haar is.& laat het meisje nou net een jongen leuk vinden die doet alsof hij niet in haar geintreseerd is. ^^
Dit zijn de vraagjes;
-Origineel?
-Titel!?
-Rollen?
-Beroemdheid: Wel of niet?
EDIT
Ook nog tussen deze namen kieze:
-Mary Alice, Lien-Renée, Aimée of Jillian.
Dankjoou!
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Goed/niet goed
Goed/niet goed - Quizzen promoten
-
21 jan 2009 - 19:3121 jan 2009 - 19:37
Tré origineel fsue
Geen idee
Ja wnt ik wil een rol
Geen beroemdheid
en Jillian.We can only learn to love by loving.
21 jan 2009 - 19:38En hierop zet je wél een reactie bétch!
21 jan 2009 - 19:3921 jan 2009 - 20:15Eerst en vooral; Moet dit nu wél of niet inhet topic: Quizzen promoten? Zojhaa verzet het dan maar zonee: blijf er dan maar met je pootjes vanaf
Ja dus. n_n Verplaatsing naar Quizzen promoten." I'm not your boyfriend, baby. "
21 jan 2009 - 20:17-Origineel? : Jaa echt wel !
-Titel!? : idunnoo
-Rollen? : joaah ! ik wil er 1
-Beroemdheid: Wel of niet? : Nee
EDIT
-Mary Alice, Lien-Renée, Aimée of Jillian. : Aimée
Xx succes lief' niks is wat het zijn moet '
21 jan 2009 - 20:24Dit zijn de vraagjes;
-Origineel? Jups ^.
-Titel!? ???
-Rollen? Nop
-Beroemdheid: Wel of niet? NIET!!
EDIT
-Mary Alice, Lien-Renée, Aimée of Jillian. Mary AliceMichael Jackson: dance, sing and rest in peace!
21 jan 2009 - 20:27waaw!!
wil je mij reclame sturen wanneer je eerste deel uitkomt AUB??!!
thanx x.You're kicking the legs right out from under my dreams
21 jan 2009 - 20:3822 jan 2009 - 12:21