• Oke ik las dit ergens en ook al weet ik dat het nep is (of niet) ik ben bang nu :'D



    this
    is not
    a joke! carry
    on reading!
    or you will die, even if you
    only looked at the word warning!

    ONCE THERE WAS A LITTLE GIRL CALLED CLARISSA, SHE WAS 10 YEARS OLD AND SHE LIVEDIN A MENTAL HOSPITAL, BEACUSE SHE KILLED
    HER MUM AND DAD.

    SHE GOT SO BAD SHE STARTED TO KILL ALL THE STAFF
    IN THE HOSPITAL SO THE GOVERMENT DECIDED THAT
    THE BEST IDEA WAS TO GET RID OF HER SO
    THEY SET UP A SPECIAL ROOM TO KILL HER, AS
    HUMANE AS POSSIBLE BUT IT WENT RONG THE
    MACHINE THEY WERE USEING WENT WRONG.

    AND SHE WAS SAT THERE IN AGONY FOR HOURS UNTILL SHE FINALLY DIED.

    EVERY WEEK ON THE DAY OF HER DEATH SHE RETURNS
    TO THE PERSON THAT READS THIS LETTER, ON A
    MONDAY NIGHT AT 12:00 SHE KREEPS INTO YOUR ROOM
    AND KILLS YOU, BUT SLOWLY AND PAINFULLY SLOWLY CUTTING DIFFRENT PARTS OF UR BODY THEN WATCHES YOU
    BLEED TO DEATH IF OU ONT END HIS O 0 EOPLE MIDNIGHT SHELL BE COMEING TO KILL YOU! SEND IT
    SO SHE HAS ANOTHER LOAD OF PEOPLE TO GET AND FORGETS ABOUT YOU DONT BELVE ME HEY?

    EXAMPLE
    1:
    JENNY
    DIDNT BELIVE THIS AND DELETED IT WITHOUT EVEN READING THE WHOLE THING! A FEW DAYS LATER ON THE MONDAY NIGHT SHE WAS WOKEN UP BYE LOUDE FOOTSTEPS AND HEAVY BREETHING THERE WAS CLARISSA STANDING THERE WITH A HUGE KNIFE AND WELL JENNY IS HISTORY NOW.

    EXAMPLE
    2:
    TOM
    ONLY SENT IT TO 5 PEOPLE CUZ HE THOUGHT HED BE SAFE AND IT WAS PROBLY JUST A JOKE BUT OH HOW RONG WAS HE! HE DIED THE NEXT NIGHT ON MONDAY AND ILL TELL YA NOW IT WASNT PRETTY(JUST CUZ HE SENT FIVE HE DIDNT COMPLETE THE TASK)

    EXAMPLE
    3:
    JOEANNA
    SENT IT TO 19 PEOPLE SHE THOUGHT IT WAS CLOSE ENOUGH AND WOULD DO BUT SHE WAS WRONG SHE DIED

    eng he 0.o

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    He bah.
    Ik ben halverwege gestopt met lezen :')


    I recycle my thoughts.

    He bah.
    Ik ben halverwege gestopt met lezen :')


    dat wou ik ok wel aleen ,,, ik wou weten wat er gebeurde :(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    dat wou ik ok wel aleen ,,, ik wou weten wat er gebeurde :(

    Inderdaad.
    Ik heb het net nog helemaal gelezen XD
    Nou, als ik al die dingen moest geloven was ik nu al 12 keer vermoord :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Inderdaad.
    Ik heb het net nog helemaal gelezen XD
    Nou, als ik al die dingen moest geloven was ik nu al 12 keer vermoord :')


    okee das knap xD maar ik vind het echt dood eng, altijd bang dat er wel wat kan gebeuren terwijl het warschijnlijk een of andere maloot is geweest die het leuk vond om dit te schrijven en er voor te zorgen dat mensen doods bang worden :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hallo,
    Ik ben Miranda...
    Ik ben 7 en een half jaar..
    Ik ben Vermoord op de Dag voor mijn Verjaardag...Mijn
    Gezicht is verminkt.. Ik heb maar 1 oog.. De andere is slechts een Zwart gat..Mijn handen zijn Rood van het bloed...En in mijn rug zit een mes... Ik ben half kaal, En ik heb maar 3 Tanden..!! Als je niet wilt dat ik dit jaar Nog naar je toe kom Stuur dit Bericht dan naar 18 mensen door. Als je dit NIET binnen 24 uur doet Sta ik om half 11 op een donderdag voor je raam, Met een mes. VERBREEK DEZE MAIL NIET! degene die hem hebben verbrokken zullen lijden!
    Deze mensen verbroken de mail of deden het niet goed:

    Christiaan: Hij stuurde deze mail naar 7 mensen.. Hij werd ontslagen en zijn vrouw ging bij hem weg, Hij is doodsbang en heeft MIJ al 7 keer in de spiegel gezien om half 11...

    Simone: Ze verwijderde de mail, ik stond voor haar raam en heb haar gestoken...

    Degene die hem wel doorstuurde:

    Lieke: ze werd op school populair, En won de Jackpot.

    Jeroen: Hij vond de liefde van zijn leven.. En hij Kocht een Auto wat zijn wens was

    STUUR DEZE MAIL DOOR! ANDERS STA IK DEZE DONDERDAG NOG VOOR JE RAAM

    hier nog eentje :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    HAHA!
    IK HEB HEM HELEMAAL NIET GELEZEN& ik ga ook echt niet dood. ;p
    god will save me!
    atleast,
    i hope ;d


    It's not the same without you.

    Die kende ik al.

    Hallo,
    Ik ben Miranda...
    Ik ben 7 en een half jaar..
    Ik ben Vermoord op de Dag voor mijn Verjaardag...Mijn
    Gezicht is verminkt.. Ik heb maar 1 oog.. De andere is slechts een Zwart gat..Mijn handen zijn Rood van het bloed...En in mijn rug zit een mes... Ik ben half kaal, En ik heb maar 3 Tanden..!! Als je niet wilt dat ik dit jaar Nog naar je toe kom Stuur dit Bericht dan naar 18 mensen door. Als je dit NIET binnen 24 uur doet Sta ik om half 11 op een donderdag voor je raam, Met een mes. VERBREEK DEZE MAIL NIET! degene die hem hebben verbrokken zullen lijden!
    Deze mensen verbroken de mail of deden het niet goed:

    Christiaan: Hij stuurde deze mail naar 7 mensen.. Hij werd ontslagen en zijn vrouw ging bij hem weg, Hij is doodsbang en heeft MIJ al 7 keer in de spiegel gezien om half 11...

    Simone: Ze verwijderde de mail, ik stond voor haar raam en heb haar gestoken...

    Degene die hem wel doorstuurde:

    Lieke: ze werd op school populair, En won de Jackpot.

    Jeroen: Hij vond de liefde van zijn leven.. En hij Kocht een Auto wat zijn wens was

    STUUR DEZE MAIL DOOR! ANDERS STA IK DEZE DONDERDAG NOG VOOR JE RAAM

    hier nog eentje :P




    Maar ik wil dat helemaal niet lezen :( xD

    ik hbe het ook maar niet gelezen anders komen ze me samen vermoorden xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga slapen :'D



    als dat nog lukt nu (huil)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga slapen :'D



    als dat nog lukt nu (huil)
    Nog een paar dagen voordat het maandag is ^^

    ik heb zown freakin hekel aan dit soort dingen! brr..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vindt die mensen die ze maken zo fucking sneu. Anderen de stuipen op het lijf ermee jagen! Als ik die dingen moest geloven was ik al 17 keer dood geweest. Ik al 3 gedaantes is mijn spiegel had moetten zien. Ik had al 7 dierbaren moetten verliezen en had al 3 keer door de liefde van me leven gevraagd moeten worden xd' O en maandag heb ik nog net me verjaardag mee kunnen maken xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar. dat is als je hem op een maandagavond om 12 uur leest schattibout. x'D t is dinsdag. x'D LOL. lotte logica


    The economy is suffering, let it DIE!

    He bah.
    Ik ben halverwege gestopt met lezen :')

    na de 2e zin was ik er al klaar mee -.-'


    don't Worry...Be gay.

    Lach me rot xD