Die van mij omdat ik verhuist ben, heb alleen nog met de hele goede vrienden en vriendinnen contact. Onderandere Daffy_Lucks hier op Quizlet. De rest laat niks van zich horen... En als ik contact zoek via msn... Zeggen ze niks terug.
Ik weet er álles van lieff<3 Echte vriendschappen zijn meestal niet voor altijd. Kijk maar naar mij en een ex-vriendin. Ze heeft me laten zitten voor kinders die haar tegen me opzette die ze minderlang dan mij kende maar die wel popu waren. Ik kende d'r al van mijn geboorte ongeveer en nu is alles verwaterd. Zoals Aivee al zei: Spijt komt altijd te laat. Cuz ik vind niet dat ze nu nog moet terugkomen.
Die van mij omdat ik verhuist ben, heb alleen nog met de hele goede vrienden en vriendinnen contact. Onderandere Daffy_Lucks hier op Quizlet. De rest laat niks van zich horen... En als ik contact zoek via msn... Zeggen ze niks terug.
Dat is echt rot!
@Annelies.
Awh das echt rot ik begrijp wat je bedoelt maar toch die vriendin van mij ben ik goed om mee naar school te fietsen en als we tegelijk uit zijn terug en dat was het n_n'
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
goeie vraag. ik wou dat ik er een antwoord op had. maar ik zie het zo: als vriendschappen om iets kleins en onbenulligs kapot kunnen gaan, was de vriendschap toch niet zo sterk als je dacht.