• geen zin ?


    sometimes I will run away !!

    Sorry maar over dat A shot of love with blablabla. Daar zyn al té veel serie's over, vindt ik. Niet echt origineel meer.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sorry maar over dat A shot of love with blablabla. Daar zyn al té veel serie's over, vindt ik. Niet echt origineel meer.


    nou sorry hoor , maar ik heb niks gezien daar over!


    sometimes I will run away !!

    Woow! Die ik ga ik dus niet doen --' Like zoals Rose al zei: zó onorigineel je kan er niet naastkijken >,<

    Okay, doe beetje aardig voor haar! Like, zij doet ook haar best op een serie, weet je hoeveel fucking serie's er over TH zijn?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Sorry, ik ben chagrijnig >,< Maar zij moet geen kleine tegen mij zeggen cuz ik moet nog twee maandjes wachten totk evenoud als haar ben :Y)

    mag ik je een tip geven om het beter te laten klinken. je moet met aanhalingtekens werken. dan word je serie aantrekkelijk.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)

    nou sorry hoor , maar ik heb niks gezien daar over!

    Als je by de zoekmachine intypt ' A shot at' of zoiets dan vindt je het wel ;)

    @ Anouk:
    Ik ben niet gemeen. Ik zeg alleen maar dat het nogal onorigineel is en dat ze beter een ander onderwerp kan zoeken, eentje die nog niet geweest is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    http://www.quizlet.nl/search.php?zoekwoord=+a+shot&zoek_soort=serie&a=submit&button=Zoeken
    Kyk maar hoeveel serie's er zyn over dit. ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MAAR NIET MET TOM KAULITZ :D


    sometimes I will run away !!

    Het komt allemaal op hetzelfde neer?

    Het gaat over hetzelfde. Je weet toch áltyd dat er een man/vrouw is, en dan weetikveel hoeveel andere mannen en vrouwen die om hem/haar stryden. Dat is gewoon dúf en het wordt saai. Je kan beter iets originelers kiezen. Doe desnoods een ander programma van MTV of TMF, maar niet dát.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het komt allemaal op hetzelfde neer?


    nee hoor , want ik typ toch anders !


    sometimes I will run away !!

    (...)

    nee hoor , want ik typ toch anders !


    Jhaa en? Like Guitar zei: Het verhaal is helemaal hetzelfde of je nu anders typt of niet. Wees niet zo snel op je tenen getrapt =D

    (...)

    nee hoor , want ik typ toch anders !

    Weet je, dat maakt weinig uit. Het gaat om het verhaal in grote lynen. Dát moet iemand aanspreken. Dán pas de schryfstyl. Dat jy anders typt, heeft er niks mee te maken of het om hetzelfde gaat of niet. Annelies heeft dus gelyk. Het komt op hetzelfde neer als een verhaal dat gaat over A shot at love with Bill.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je doet net alsof wy het slecht bedoelen ofzo. Zoals Annelies zegt: Wees niet zo gauw op je teentjes getrapt, want naar myn zeggen proberen we je alleen maar te helpen zodat meer mensen een verhaal van je gaan lezen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3