• Oke, Geesz gaat aan de pil beginnen. :')
    Maar ik had een vraagje en ik dacht dat iemand hier er wel antwoord op heeft.
    er staat in die bijsluiter dat je op de eerste dag van je menstruatie moet beginnen. Heel leuk, maar ik ben dat dus net geweest en bij mij blijft het soms twee maanden uit. Kan ik gewoon vandaag beginnen ofzo? Want je moet op een maandag beginnen. =.=

    x.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    als de 1e dag op woensdag is begin je met die van woensdag denk ik? x)

    Je kan vandaag wel beginnen,En dan moet je dat volhouden tot die hele strip leeg is.Dan moet je wachten tot je ongesteld word,En als het dan weer maandag is, Moet je hem weer innemen, ;)


    Sometimes it's best not to care.

    Je kan vandaag wel beginnen,En dan moet je dat volhouden tot die hele strip leeg is.Dan moet je wachten tot je ongesteld word,En als het dan weer maandag is, Moet je hem weer innemen, ;)


    Ok, dankje :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er kan een slotje op. [:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geen probleem hoor,Als je iets niet begrijpt,Mag je me altijd vragen! ^^. xx (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    het is niet goed om aan de pil te beginnen als je nog niet uitgegroeid bemt hea ;]
    -denk ik zeg het maar ff- ^^
    ik mag nog niet van mijn moeder om die reden :X
    zucht, ik wordt het áltijd onder gym --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    het is niet goed om aan de pil te beginnen als je nog niet uitgegroeid bemt hea ;]
    -denk ik zeg het maar ff- ^^
    ik mag nog niet van mijn moeder om die reden :X
    zucht, ik wordt het áltijd onder gym --'


    Maakt mij persoonlijk geen bal uit :') Ik ben voor zover ik weet al uitgegroeid.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben ook al aan de pil,En heb nergens last van hoor. De dokter Zei zelfs dat het een verstandig idee was. Dus., Ik zie er niks verkeerds aan ;)
    x


    Sometimes it's best not to care.

    okee,er komt een slotje op (:

    xx


    everybody needs a song.