• Jhaa, daar had ik dus even een vraagje over..
    Kijk, ik heb ins gister het boek Twilight een levensgevaarlijke liefde uit.. en ik weet dat er meer deelen zijn, en ik krijg dus binnen kort Nieuwe Maan, wat als ik het goe d heb het vervolg op dat andere boek is.. maar ik gong op Bil.com kijken,, en daar stonden dus 3 twilight tussen, 1, gewoon Twilight, de andere Twilight een levensgevaarlijke liefde(die ik dus heb) en eentje met een filmvorkand.. maar ik weet dus niet wat nu 1, 2 3 enzo iss. want er tston bijna zelfde omsgrijfing bij.. en bij Nieuwe maan stond, iets over het vervolg van Twilight.. maar welk deel van die 3 moet ik nu gelzen hebben, voor Nieuwe maan.. want dat snap ik dus helmaal niet.. en hoezo zijn er dus 3 boeken van Twilight?!... en hetzelfde verhaal, alen andere voorkant...
    En kan ik nu gewoon Nieuwe maan lezen, of moet ik dan eerst andere deel lezen...

    kun je dan even van deze zeggen welke je gelezen hebt??
    http://www.bol.com/nl/catalog/search-result.html?Ntt=twilight&Ntk=nl_books_all&Ntx=mode+matchallpartial&Nty=1&N=1430&Ne=1430§ion=books&_requestid=77612
    dankje...dan kan ik je ook verder helpen...het is misschien beter als je die met de appel hebt gelezen, dat is namelijk het origineel en die met de filmcover is volgens mij wel duidelijk^^
    maar volgens mij kun je ook wel nu gewoon nieuwe maan lezen, maar miss dat sommige dingen dan niet duidelijk zijn...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De 2 de,, een levensgevaarlijke liefde dus.. maarbij mij staat in die appel een Hartje.. http://www.covercards.nl/upload_images/bc-20060427151729.jpg deze om precies te zijn.. weer een andere dus..
    Omg,, hoe veel boeken kan iemand maken, met het zelfde verhaal maar tog anders ;o
    DAnkje ;]

    Whagt!! die normaale twilight is Engels ben ik net ater.. maar dan heb jhe nog 3 versgillende nederlandsee ;o

    ik ken alleen de engelse versies
    Twilight
    New Moon
    Eclipse
    Breaking Dawn
    Midnight Sun (nog niet gepubliceerd)


    BAM!

    ^^ sie hierbove

    de 1e 2 zijn al uit in nederlands de anderen niet.

    en midnight sun schijnt erg tegen te vallen ?? word gesegt ?


    We can only learn to love by loving.

    Whagt!! die normaale twilight is Engels ben ik net ater.. maar dan heb jhe nog 3 versgillende nederlandsee ;o


    mooi...dan kun je dus gewoon nieuwe maan gaan lezen^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DIe met de filmvoorkant is het eerste boek.

    ik heb nieuwe maan gelezen, voor ik twilight gelezen heb..
    dus het gaat wel :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    DIe met de filmvoorkant is het eerste boek.


    dat is de filmeditie...die met de appel en het hartje is het origineel...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.