• Dit is iets waar ik al een redelijke tijd mee bezig ben, het schuingedrukte stuk is - GEEN GRAPJE - letterlijk de zevende versie, omdat ik erachter ben gekomen dat ik dat soort scènes dus totáál niet kan schrijven :|
    Korte inleiding: Tom is één van de toschrijvers op een Duits Tokio Hotel FanFiction forum, ook leest hij veel verhalen en is erg populair onder de andere schrijvers en schrijfsters.
    Hij schrijft onder de naam 'Gibsonfreak89' en iedereen denkt dat hij een meisje is.
    De band weet er niks van, maar als Tom steeds vreemder gaat doen beginnen ze zich zorgen te maken, het eerste stukje speelt zich ongeveer een maand of twee/drie na Tom's eerste bezoekje aan het forum af - hij is dus al behoorlijk lang bezig.
    De stukken van de verhalen op het forum en de verhalen van 'Tom zelf' heb ik zelf geschreven, terzij erbij staat dat het van iemand anders is.

    Het verhaal staat niet op quizlet, maar op mijn forum: http://muppchen.forum2go.nl/secondme-hoofdstuk-1-t56.html

    Ik vind het mooi. Ga je het hiet ook droppen? Ik ben namelijk nu al fan van je verhaal:)
    Dikke kus Rachel


    Music is the new sex

    :$:$:$:$ weet ik niet, maar als het komt dan hoor je het vanzelf ;)

    kei schoon
    wil je me laten weten wanneer je de volgende er op gezet hebt (op die site he) echt kei schoon

    X. me


    Live life limitless.

    stoer zet hier ook neer !! :D(H)