• Dus, sommige weten al dat mijn vriendin het heeft uitgemaakt met mij en daar heb ik enorm veel voor gehuilt. Maar nu ik alles even op een rijtje zette, weet ik het niet meer. Haar verhaal klopt niet echt. Dinsdag maakte ze het uit, maar was wel serieus gelukkig. Ik daar in tegen was stil, omdat ik het jammer vond. Ze dacht dat het beter was om vrienden te zijn, maar zo geloofwaardig kwam het niet. Mijn vriendinnen [waarmee ik het intussen al heb goedgemaakt] vonden dat ze ook niet echt overtuigend overkwam. En jongens uit haar klas, waren juist bezig met aan het roddelen over ons, dat het uit was. En die hadden niet door dat ik dicht bij stonden en toen wat ik hoorde kon ik niet geloven. Het blijkt dat ze alleen maar met mij ging omdat ze wou bewijzen dat ze bi was! >.< Aan haar durf ik het niet te vragen.. en nu weet ik niet wat ik geloven moet! :S


    You'll never dream alone. <3

    Aan die jongens vragen hoe ze dat weten?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aan die jongens vragen hoe ze dat weten?

    Ik had gehoord toen ze bezig waren met roddelen, dat die dat van die vriendinnen van haar hadden. En daar durf ik ook bijna niets tegen te zeggen. :X[/verlegen]


    You'll never dream alone. <3

    Aan die jongens vragen hoe ze dat weten?

    Ja, of aan je vriendin.
    Als je het echt wilt weten durf je het wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    eehm jha gewoon naar haar toegaan via via er achterkomen is nooit betrouwbaar


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    gewoon doen girl.
    en als het so is knal verkopen echt waar. sorry maar ik kan er niet tegen als mensen gebruikt worden enz


    We can only learn to love by loving.

    eehm jha gewoon naar haar toegaan via via er achterkomen is nooit betrouwbaar


    Inderdaad, waarschijnlijk is de helft maar waar, iedereen moet iets erbij zeggen. Bij ons op school ook er gaat 1 vette roddel rond en maar weinig mensen weten het echte verhaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Inderdaad, waarschijnlijk is de helft maar waar, iedereen moet iets erbij zeggen. Bij ons op school ook er gaat 1 vette roddel rond en maar weinig mensen weten het echte verhaal.

    Ja, dat heb ik ook door bij mij op school. Ö Maar als ik het zou vragen en het misschien waar is, dan zou ze wel ontkennen. Ik ken haar lang genoeg en ik zie haar niet bekennen dat het waar is. [/zo is zij niet]


    You'll never dream alone. <3

    Ik geloof in mezelf.


    Uncontrollable.

    gewoon doen girl.
    en als het so is knal verkopen echt waar. sorry maar ik kan er niet tegen als mensen gebruikt worden enz
    Juist niet slaan.

    Maar weet je het is gebeurd en ze was gewoon niet de ware punt.

    (...)Juist niet slaan.

    Maar weet je het is gebeurd en ze was gewoon niet de ware punt.


    grmfpf. ik vind slaan leuker
    maar ik vind het vreselijk als je gebruikt bent door der,meid.
    ik vind dat zoiets gemeens,zoiets lulligs ..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    grmfpf. ik vind slaan leuker
    maar ik vind het vreselijk als je gebruikt bent door der,meid.
    ik vind dat zoiets gemeens,zoiets lulligs ..
    Van slaan krijg je meer ruzie en het lijkt me ook dat je slimmer wilt overkomen dan degene die het heeft uitgemaakt

    (...)

    grmfpf. ik vind slaan leuker
    maar ik vind het vreselijk als je gebruikt bent door der,meid.
    ik vind dat zoiets gemeens,zoiets lulligs ..

    Geloof me, ik vind het ook zo lullig en als het waar was wat dat ze zeiden dan hoop ik dat ze wel doorhad hoeveel ik van d'r hield. Ze betekende zowat alles voor me en dan die stomme woorden wat die jongens zeiden maakten me gek! >,<


    You'll never dream alone. <3

    Schraap je moed bij elkaar een vraag het haar ö, sterkte!

    En als het idd zo was, dat ze het met je nam om te laten zien dat ze bi was, dan is het gewoon een stom waif en is ze niet echt bi :3


    I don't need words to feel those lips.