• dat deed mijn broer altijd bij mij vroeger ;o
    zei mama zo; wat doet een koe?
    ik; BOE!
    mama; wat doet een schaap?
    ik; MHEE!
    alex; wat doet een vlider[of een hagedis of een rups]?
    en toen wist Bo het niet meer ;o
    pff zomaar kleine baby's pesten ;o
    bij jullie?


    when words fail, music speaks.

    dat is gemeenxD
    mijn moeder zong altijd het leidje van een herenpaard, een damespaard en een boerenknol ofso ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn broer pakte altijd me badeend af.. en toen ging ik hem in ze been buiten ;o :] terwel ik neit egt tanden had ofzu.. en hij ging altijd mijn baarbiehoofde er af trekku

    Mijn papa altijd

    Maar die pest me nu nog steeds
    en misschien klinkt het raar
    maar ik en men pa vechten altijd
    Maar dus echt vechten hé, shoppen slaan knijpen bijten xD

    Maar dat is al altijd zo, daar wordt je hard van ^^


    GR. Lisa


    Lisa&Rachel

    dat is gemeenxD
    mijn moeder zong altijd het leidje van een herenpaard, een damespaard en een boerenknol ofso ;l

    oohja bij mij ook XD
    en ook zo hobbel weg hobbel weg oeps gat in de weg en dan viel je door de benen enzo =s


    when words fail, music speaks.

    Ik viel een svan de trap toen ik klein was terwijl mijn broers op ze moetsen letten. En toen huilde Enya. En mama en papa van Enya waren boos op de broers van Enya. En toen kregen de broers van Enya straf van mama en papa. :Y)

    weetje wat ik me nu ook weer herriner ;o
    dat ik altijd achter mijn broer aan kruipte omdat hij een ijsje had en ik niet. en toen kreeg ik een likje liep hij weer weg, wou ik nog een ging ik er weer achter ana (A)


    when words fail, music speaks.

    dat is gemeen
    nee ik ben de oudste van de 2 ik heb nog een jongere zus

    Nou... beter dan dat je buurmeisje van 2 een zakdoek waar ze net haar 10 centimeter lange snotterbel mee heeft afgeveegd in jou gezicht gooit, terwijl jij als een lieve baby op de bank ligt ><' Ik heb het haar nog steeds niet vergeven & het staat ook nog eens op video O__o


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    niet dat ik weet :Y) mijn broers waren vroeger toen ik nog een baby was wel lief tegen mij. maar toen mijn jongste broer René een baby was, heeft mijn oudste broer PJ hem een keer in een buggy van de heuvel afgeduwd en toen viel kleine René in de brandnetels :') maar kleine René vond het alleen maar grappig xd


    -

    Nou... beter dan dat je buurmeisje van 2 een zakdoek waar ze net haar 10 centimeter lange snotterbel mee heeft afgeveegd in jou gezicht gooit, terwijl jij als een lieve baby op de bank ligt ><' Ik heb het haar nog steeds niet vergeven & het staat ook nog eens op video O__o

    arme jij;o


    when words fail, music speaks.

    Bij mij was het andersom, ik krabte mijn broer zn gezicht open. =D


    blame the bully.

    niet dat ik weet :Y) mijn broers waren vroeger toen ik nog een baby was wel lief tegen mij. maar toen mijn jongste broer René een baby was, heeft mijn oudste broer PJ hem een keer in een buggy van de heuvel afgeduwd en toen viel kleine René in de brandnetels :') maar kleine René vond het alleen maar grappig xd

    mijn broer heeft mij een keer met bugy en al op de gang gezet omdat ik begon te huilen en hui the power rangers wou kijken ;o


    when words fail, music speaks.

    weetje wat ik me nu ook weer herriner ;o
    dat ik altijd achter mijn broer aan kruipte omdat hij een ijsje had en ik niet. en toen kreeg ik een likje liep hij weer weg, wou ik nog een ging ik er weer achter ana (A)

    Gheghe. XD

    (...)
    mijn broer heeft mij een keer met bugy en al op de gang gezet omdat ik begon te huilen en hui the power rangers wou kijken ;o


    noh. ik denk dat mijn broers nu al die jaren dat ik klein was en ze mij niet gepest hebben dat ze dat willen inhalen ofso :Y)


    -

    (...)

    noh. ik denk dat mijn broers nu al die jaren dat ik klein was en ze mij niet gepest hebben dat ze dat willen inhalen ofso :Y)

    x'D


    when words fail, music speaks.