• Mijn vriendin Anouk wordt gestalkt x_x naja iemand belt haar steeds en als se opneemt hoord se alleen maar ruis
    en hij/zij stuurt haar sms'jes met helemaal geen tekst x_x
    en ik heb dus vandaag die gast een sms gestuurd
    en toen kreeg ik ook so'n vaag sms'je terug met geen tekst x_x en nu is Anouk bang dat se een stalker heeft x_x gheghe xP


    We can only learn to love by loving.

    uh oh x3 wij worden ook telkens gebeld en dan horen we niks en dan een gil en dan wordt er opgehangen, x3
    maar als ze gestalkt wordt kan ze naar de politie x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uh oh x3 wij worden ook telkens gebeld en dan horen we niks en dan een gil en dan wordt er opgehangen, x3
    maar als ze gestalkt wordt kan ze naar de politie x3


    doet se toch niet
    die gast stuurt tog geen berichtjes als ;; ik weet waar je woont x-x

    sij vind dat se gestalkt word
    ik niet xP
    ik heb so vaak vn sulke berichtjes xP x_x mr ik ben triestig


    We can only learn to love by loving.

    dat had een meisje uit mijn klas ook...dan werd ze gebeld en dan zei een of andere man is moerat daar?? en dan steeds.... nu heeft ze dat niet meer...gelukkig...

    Als ze er niks op uit doet kapt hij/zij er vanzelf mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ze er niks op uit doet kapt hij/zij er vanzelf mee.


    dat zei ik ookal x_x
    mr sij gaat hem bellen enzoe


    We can only learn to love by loving.

    gewoon niks doen.
    Als diegene belt moet je weigeren, dan houd hij/zij vanzelf op. ;)
    heb ik ook zovaak maar als je dat doet houden ze op.


    So far away..

    dat had een vriendin van mij ook x3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Heb ik ook gehad alleen was er dan een meisje die belde om het kwartier en van die dingen zei van: "Je bent lelijkç Dik! Als je emo wil zijn moet je eerst fatsoenlijke kleren aandoen!" En alsk dan niet opnam dan sprak ze gewoon van die berichtjes in mijn voicemail in. Ook kreegk berichtjes van d'r dat'k een slet was en dat ze mij met haar 'bende' in elkaar kwam slaan als ze me zou zien.
    We hebben het tegen mijn ex-meester gezegd want een meisje van mijn ex-lklas zat er ook tussen. Zij had mijn nummer aan 'mijn stalkster' gegeven enzoo. Mijn ex-meester is ermee gaan praten en heeft zich zowat 'ontfermd' over mij. Dan hebk hem eenkeer een voicemail van 'mijn stalktster' laten horen en hebben we de politie naar haar gestuurd. Sindsdien heeft ze mij niet meer lastiggevallen ^-^
    Zeg tegen je vriendin dat ze naar de politie stapt. Stalkers houden niet zomaar op, ze kwellen je tot in je diepste angsten. Volgen je overal en laten je ze-ker niet gerust als je ze geen aandacht geeft. Dan gaan ze je nóg dieper kwellen en nog hard irriteren. Ga naar de politie, da's de enige goede mogelijkheid.