• okaaay ik heb dus een probleem
    ik heb verlieft op een jongen bij me op school
    ik denk dat hij in de 4de zit(ik zit in de 2de)maar ik weet het nie cker
    hij is heel knap hij is Aziatisch ik gok op Indonesisch maar ik weet het niet
    maar nu het probleem:
    ik heb een vage Japanse style
    en hij is een meeloper een wangster(wannabe gangster)of een wiphopper(wannabe hiphoper)wat je wilt
    die stylen gaan al niet zo goed samen maar het is nog erger:
    zijn vrienden schelden me altijd uit en ze haten me!!hij heeft me nog nooit uitgescholden maar hij zal me ook wel haten net als zijn vrienden
    maar laatst had ik van die Japanse haarstokjes in mn haar en toen kwamen hij en zijn vrienden langs en die lagte me uit(ik had zin om zoon stokje in hun oog te steken)en toen vroeg een van zn vrienden zo om hem te plagen aan hem of ze bij hem thuis ook met stokjes eten maar hij zij niets terug en hij bekeek me zo heel vaag en ik vond hem egt cute!!
    ik weet dat jullie nu gaan zegge van zet hem uit je hoofd en vergeet hem maar dat lukt gwoon niet weetje het is net als bij Bill(okaay miss iets minder erg)dan denk je dat je er een beetj eoverheen bent maar dan zie je hem opeens en dan krijg je weer een hartaanval ofzow(H)(H)(H)
    help me!!!!
    echt hem vergeten lukt niet ik kom hem tog tegen op school!!!!!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    help me nou????(huil)


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Wiphopper, dát woord kende ik nog niet :'D
    -plat-

    én wangster.

    -nog plater-

    Sorry :'D

    je hebt tog ook wothics(wannabe goth)
    en zweters(wannabe sk8ers)
    allemaal afgeleid van wemos


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Oow. zal wel :'D

    maar het gaat om die jongen wat moet ik nou doen???:O


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Tsja, van zijn vrienden zou ik me sowieso niet al te veel aantrekken. Probeer een gevatte opmerking terug te maken als ze je weer uitlachen.
    Met hem zelf kan ik je niet echt veel helpen, ben ik bang. JE kunt het beste hopen, aardig tegen hem blijven doen en vooral jezelfblijven. Ik weet niet hoe bij jullie de bovenbouw werkt, maar hier kun je beter niet al te veel faken, of te wannabe zijn. Maar als je hem beschrijft, is dat ook niet erg flatteus, wel? xD (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Btw, omhoogschoppen is verboden, he. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    oooooow maar hij is egt knap en cute en hij heefd me nooit beledig terwijl bijna al zijn vrienden dat wel hebben gedaan maar hij heefd ook nog nooit iets tegen me gezecht:|


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Oops? Sorry :'$

    Vn die verschilende stijlen moet je je nix aantrekken,, bij mij op het school lopen ook rare koppoltjes rond,, en vn da wij wannebe hiphopper is is ook ni echt,, er moeten er ook zo zijn éh :D,, Maar ik zou ni weten wat je zou kunne doen,, ik ben ook nog al verlegen bij jongens dus,, ik zou zeggen gwn gaan zeggen,, maar omdat zijn vrienden u altijd uit zitten te lachen zou ik da ni echt gaan doen want,, die jongen is aal een meeloper dan gaat hij al zeker ni toegeven da hij op u is,, ik zou zeggen zet hem uit u hoofd,, maar ge hebt al gezegt da het ni ga,, maar ik denk dat er geen ander oplossing is
    x. Joyy


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ja dat denk ik ook(huil)


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    aaah, dat ken ik.
    Bij mij zit er ook zo'n kei mooie aziatische gast int vierde.. ;D

    oooooow maar hij is egt knap en cute en hij heefd me nooit beledig terwijl bijna al zijn vrienden dat wel hebben gedaan maar hij heefd ook nog nooit iets tegen me gezecht:|


    Ik ben een optimist, en het kan zijn dat ik het fout heb (srry daarvoor alvast) maar volgens mij vind hij je of leuk, of minder niet-leuk dan z'n vrienden ofzo.... want hij zegt niets tegen je wat beledegend is (of jij vind hem gewoon zo leuk dat het niet in je opkomt dat de dingen die hij zegt, als hij al wat tegen je zegt, beledigend zijn, omdatje hem tegen jezelf verdedigd omdat je hem leuk vind. snap je :P ?)


    If you're going to hell, keep going