• was een gitaar xP
    mr ik krijgn u een mobiel wnt ik wil geen gitaar meer want iedereen heeft tegenwoordig een gitaar. en ik ben niet iedereen want ik ben uniek [/ego] en ik mol hem tog alleen maar
    dus nu krijg ik een nieuwe mobiel xP waarsgynlyk omdat de oude prut is xP


    We can only learn to love by loving.

    whahhaxD ik krijg dnek ik heel veel boeken .o. en mss een nieuwe tas, maar het duurt nog 3 maandenxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NINI JIJ NU OP MSN!! NU.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil naar Rock Am Ring voor mn verjaardag. Het enige verjaardagscadeau dat ik wil is toestemming >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    whahhaxD ik krijg dnek ik heel veel boeken .o. en mss een nieuwe tas, maar het duurt nog 3 maandenxD


    ik ben op de 26e jarig gheghe xp
    en ik krijg nooit boeken :'( terwijl ik een nerd ben xP maar ach dan krijg ik geld van iedereen en dan koop ik daarboeken van=)


    We can only learn to love by loving.

    Mobiel is nog goedkoper ook, kan jij de rest van dat geld er wel bij krijgen :Y)

    Ik ben pas over 8maand jarig .. maar ik heb dus géen idee wat ik moet vragen x'd


    -

    @Samantha
    Rock AM Ring.. das tog.. met kiss ens? of hebk het fout ?
    de vader vn een vriendin vn mij ging dar afgelopen jaar heen en wij mogten weer is niet mee x_x


    We can only learn to love by loving.

    Een gitaar is vet om te krijgen!! :OOO
    Ik heb een elektrische, en ik wil ook een akkoestische. :Y)
    En ik wil een NIEUWE Synthesizer, of beter nog een elektrische piano, om wat beter te oefenen. :Y)

    Maarja, een nieuwe mobiel heb ik pas dan ook al gekregen. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)

    ik ben op de 26e jarig gheghe xp
    en ik krijg nooit boeken :'( terwijl ik een nerd ben xP maar ach dan krijg ik geld van iedereen en dan koop ik daarboeken van=)
    woehoehoe =D boeken zijn leuk n.n ik ken er genoeg =D
    26 januari bedoel'ie?;l ik 18 maart n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Fáck, ik krijg ook een nieuwe waarschijnlijk LG Vieuwty KU990


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hehe :'3


    I don't need words to feel those lips.