• Je hebt kleine kinderen van 5 jaar oud die verliefd zijn; en dan gaan ze vaak met elkaar spelen. Dat is meer echte vriendschap dan liefde. Maar je hebt ook kinderen van een jaar of 8. Dat is ook nooit serieus. (meestal) én je hebt kinderen in groep 8. Ik ken best veel mensen die écht serieus elkaar al vanaf de basisschool kennen en dan later verliefd zijn en trouwen. Maar iedereen eigenlijk in onze klas heeft al verkering gehad; maar dat was dus ook meer vriendschap. Behalve éen ofzo. Maar ik heb nog nóoit verkering gehad. SERIEUS IEDEREEN! Niet dat ik het erg vind. Soms wel maar ja :Y) Wat ik dus aan jullie wil vragen; is verliefd zijn (wat ik dus een beetje ben) op de basisschool dom? Ik voel me namelijk een beetje klein :$


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nouja. x'D Ik kan je 1 ding vertellen. Later zal je zeggen dat je nooit echt met diegene heb gehad. Het telt niet meer. Of iig. Dat heb ik. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ooh. Dat snap ik ;0 dat doen mijn ouders ook niet


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb ook ng nooit verkering gehad. , Maar ik trek me er nix vn aan. x]
    En nee.. Dat is cker niet dom.


    A. ikmisje.

    Nouja. x'D Ik kan je 1 ding vertellen. Later zal je zeggen dat je nooit echt met diegene heb gehad. Het telt niet meer. Of iig. Dat heb ik. x'D

    Klopt, een vriendin van me zei het ook tegen mij. Je hebt weinig basisschool scholieren die er echt al serieus mee bezig zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nouja. x'D Ik kan je 1 ding vertellen. Later zal je zeggen dat je nooit echt met diegene heb gehad. Het telt niet meer. Of iig. Dat heb ik. x'D
    Klopt, ik heb 2x op de basisschool verkering gehad. Maar een kende ik net een dag op vakantie en de andere had ik 2 jaar mee maar eigenlijk vond ik die jongen stom en hij woonde 1 jaar ervan in Spanje xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb ook ng nooit verkering gehad. , Maar ik trek me er nix vn aan. x]
    En nee.. Dat is cker niet dom.


    neej waarom zou het ook... ik zit in een klas waar je als je veel vriend(innet)jes hebt gehad, je word uitgescholden voor slet [of dergelijks XD]


    If you're going to hell, keep going

    ikheb nooit verkering gehad op de bassisschool, dus ik kan niet oordelen. maar ik denk wel dat je niet écht de dingen doet die je doet als je verkering hebt als je ouder bent. dan wordt alles wat serieuzer enzo. (: maar eigenlijk kan ik niet oordelen, dus ik shut al up. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.