Dat is such a beautifull movie, maar ik weet niet, ik krijg er gewoon kriebels bij, en dan met dat muziekje[/beat klinkt hier niet] eronder, is het gewoon Magisch
Jewel, maar heel veel mensen weten dat niet. In de film zegt Jack jij sterft later als een oude vrouw in een warm bed. Op het einde zie je dr dan als oude vrouw in een warm bed en dan gaat ze naar de sterren, en dan gaat ze naar een ruimte [hemel] waar alle mensen zijn die het niet overleefd hebben.;]
(...)
Jewel, maar heel veel mensen weten dat niet. In de film zegt Jack jij sterft later als een oude vrouw in een warm bed. Op het einde zie je dr dan als oude vrouw in een warm bed en dan gaat ze naar de sterren, en dan gaat ze naar een ruimte [hemel] waar alle mensen zijn die het niet overleefd hebben.;]
I love the movie, op dat moment dat jack sterft wordt ik echt emotioneel vindt ik zo'n mooi stukje,waar hij al die lieve dingen zegt enzo :] Pracht film heb hem zondag nog gekeken <3
(...)