• heeyy

    ik en pUnkchick hadden een vraagje

    tom en bill heten kauliz van achternaam maar simone ook...

    hebben tom en bill dan de achternaam van hun moeder want het lijkt me niej dat simone de achternaam van haar ex houd

    asjeblief als je t weet vertel het dan want wij weten t echt niet en willen het wel weten


    She said: I gotta find out for myself

    volges mij is simone haar echte achternaam ni kaulitz hoor da zal een fan hebben geschreve omdat de pa kauliz noemde enja omdat ze met hem is getrouwd enja nu wel gescheiden ok das waar maja aan de ene kant heeft ze nog een beetje zijn nama ni?:S want de pa van tom en bill noemt...kaulitz


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zal het je eerlijk zeggen..
    Ik weet het niet..
    Het zal best kunnen dat Simone, Kaulitz van de achternaam heet.. maar ik dacht dat de vader zo heet.. en nee, het lijkt me onwaarschijnlijk als ze met de naam van dr ex houd. beetje maf.. vind je niet??


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik weet het ni eig ma ik weet wel da duitse vrouwe de achternaam krijge van hun man
    (iemand bij mama opt die heeft da verteld die = duits XD )

    Ik denk dat ze gewoon Simone's voornaam hebben gehoord en dan automatish gewoon 'Simone Kaulitz' is.
    Maar zou jij de achternaam van je ex-man nog houden?
    Dus ik denk niet dat het haar meisjesnaam is.

    ja, daar heb ik ook al zo vaak over gediscussiëerd met mn vriendinnen xD maar ik denk dat het zo zit:

    Simone noemt denk ik niet Kaulitz maar anders. En naar het schijnt woonde Bill samen met hun ouders én hun grootouders in Loitsche (al betwijfel ik dat, wnt ik ben er geweest en geloof me, sommige mensen hun tuinhuis is zelfs groter! o_O ok, dat nu ook weer niet, maar dat huisje is verdomd klein voor 6 personen xp)

    en dus.. euhm.. de grootvader van Bill en Tom noemde Kaulitz, hun vader noemde ook Kaulitz dus, en zo krege Bill en Tom ook die achternaam. Maar, dan gingen Simone en hun pa uit elkaar, en euhm.. ging Simone naar Hamburg gaan wone, en daardoor hangt er nu aan hun huis een bordje Kaulitz-Trümper, omdat dat de achtername van de grootouders van Bill en Tom zijn. En Gordon, die woont ergens helemaal anders, en de egte vader van Bill in Tom, die woont ergens in Chakamaka.

    ok, slaat nergens op e xD maar ik denk tog dat het ongeveer zo zit :) met hier en daar een aanpassing dan x]

    het is nooit gezegt dat simone, kaulitz van dr achternaam heet. op het naambordje stond kaulitz & trumper ofzo. kijk simone hoorde bij trumper (tis uit geloof ik) en billy en tompje hoorden bij kaulitz.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hun papa heet Kaulitz,
    hun stiefpapa Trümper. Maar volgens mij is dat al uit.

    Ik zou niet gaan zoeken naar de achternaam van hun moeder. Ze zal het wel niet erg prettig vinden als iedereen haar kent als 'de moeder van' en als ze daarmee wordt lastiggevallen ofzo. (you know, fans are weird thingsXD)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik heb gehoord dat simone nu trömper heet, maar bill ent om heten denk ik gewoon kaulitz hoor, want ik heb ook de achternaam van mijn vader terwijl mijn ouders al gingen scheiden toen ik nog maar 3 maanden oud was :S

    Chakamaka


    verzin je dat nou of bestaat dat echt? XD

    >_<

    Simone heeft officieel Trömper. En de officiele vader, Jörg Kaulitz is dan wel gescheiden met Simone, maar als je met iemand scheidt zijn er 2 opties:

    1 - Dezelfde achternaam als de man behouden, en de kinderen ook.

    2 - De moeder behoud een andere achternaam, de kinderen hun huidige achternaam. (in dit geval Kaulitz dus)


    Die 2e is bij de fam. Trömper-Kaulitz.


    -

    ik weet niet, maar op dat ding aan hun huis staat toch Kaulitz-Trümpher ofzoiets op, en ja je kan dus wel de achternaam van je moeder krijgen hoor^^


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Uhu ach ja ^^
    We zullen nooit weten hoe het echt zit x'D
    Vond het de eerste keer ook vreemd toen ik er over hoorde dat Simone gewoon ook Kaulitz van achternaam heet. Maar ja we weten ook niet hoe hun echtelijke vader heet en of de werkelijk kaulitz heet ^^

    Dus het is een raadsel ^^


    ~