• jaah ik ga schaatsen morgen na school op een kreek ergens. echt zalig juuj en dan van die foto's trekken hoe ik 'bijna' val. (':


    c'est mon lamour pour toi.

    ik ga dus echt nieeeeeeeet op natuurijs.
    ik vind dat zo eng hea x]


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik heb lekker al geschaatst n__n


    I don't need words to feel those lips.

    Wij morgen ook waarschijnlijk; op de ijsbaan bij ons in de stad met een hele groep :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan niet schaatsen. (huil)
    Maar ik ben wel vndaag 1 keer gevallen door die kutsneeuw. x]


    A. ikmisje.

    Ik kan niet schaatsen. (huil)
    Maar ik ben wel vndaag 1 keer gevallen door die kutsneeuw. x]
    kvin die sneeuw ook niet leuk )':


    c'est mon lamour pour toi.

    we gingen vandaag in de pauze+2tussenuren achter elkaar + nog een pauze [dat waren 170 minuten O_O ] op de kralingse plas schaatsen. [:
    ik was echt bang dat t in t midden heel dun was ofzo, maar we stonden er met zn 22'en op. ^^

    ik ga dus echt nieeeeeeeet op natuurijs.
    ik vind dat zo eng hea x]


    Ik ook x'D


    Listen to what we're not saying..

    Ik schaats elke zondagochtend x']


    Why don't you break my heart

    ik heb zaterdag ook geschaatst! op natuurijs! het was echt bobbelig (x maarmaar. morgen gaan we schaatsen op de atheliekbaan met school! ja, daar is een schaatsbaan gemaakt, mocht je nu raar kijken. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fuuuun!
    Ik heb nog niet geschaatst deze Kerst :(
    Als er iéts is dat voor mij bij Kerstmis hoort, is het schaatsen! :P (naast cadeaus natuurlijk xd)
    Maar deze vakantie geen tijd gehad :( Dus nu is Kerst niet af voor mij.
    Kerstmis is mij dit jaar in feite zo'n beetje voorbij gegaan xd Ik was zo druk.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik ging laatst op t ijs, en toen later ging t vet kraken bij elke stap ;o Dat was eng. En Willem had me al op me bek gegooit.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Schaatsen is zooo leuk, maar ik heb geen schaatsen helaas.


    blame the bully.

    Ik ging laatst op t ijs, en toen later ging t vet kraken bij elke stap ;o Dat was eng. En Willem had me al op me bek gegooit.

    als je aan iemand wang likt als t vriest. en je likt met heel veel speeksel. dan bevriesd t x'D

    Als ik wil schaatsen doen we dat op onze vijver en/of op straat. Kei leuk! ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wij moeten ook schaatsen met school:|, ik hou me op geblesseerd. Ik haat schaatsen:Y)


    I am an idiot, I move.