Ik was vanacht pas om 3uur gaan slapen want ik was nogal niet moe, dus pas om 4 uur fso lag ik pas echt te pitten wat doe mijn klote vader maakt hij me fucking om 10uur wakker, ik natuurlijk een kutbui.
dus hij komt mijn kamer binnen en zegt op een chaggie toon jah je gaat je huiswerk maken hea, ik denk zo van waar ben ik mee bezig dan lul, dus me pa gaat weg en ik gooi iets uit woede doordat hij me iriteert van me bureau af komt hij weer en zegt hij je doet normaal hea want anders gaat je internet eraf, alsof mij dat boeid fso,, maar dit soort dingen maak iki steeds vaker mee,, like ze vinden het raar dat ik altijd wel depresief doe,, met zo'n vader kun je aleen maar depressief doen, en dan is het altijd kut kind dit, kut kind dat, en als ik dan terug schreeuw waarom heb je dan kinderen genomen word hij nog kwader,, en dan zeik ik over zwart haar en dan zeggen ze van jah dan moet je je houding veranderen dus niet meer zo depressief en weet ik het, who the fuck ga ik dat doen met zo'n zeikerd van een vader... ik wou dat ik geadopteerd was dude
xoxo Lindá Toxic ™
Ice-cream Rockt more than you x3