• Yaps, die zijn weg. Ze zijn voor 2 á 3 dagen naar Slowakije om een koopcantract van een huis te tekenen. Ze gingen vanmorgen om 7 uur uit bed. En maakten me om 5 voor 8 wakker om afscheid te nemen. 8 uur waren ze weg. En ik mis ze me oma past op ons op. Maar toch ik mis me ouders is dat raar? Ik dacht de hele tijd van: Wat als ze ver ongelukken door het weer onderweg? En toen moest ik huilen ;$ Ik voel me echt dom nu, maar ik moest dit even kwijt.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik denk niet dat dat dom is... het is toch normaal dat je je ouders gaat missen.... en ik snap ook best dat je bang kan zijn dat ze verongelukken ofzo....

    ik denk niet dat dat dom is... het is toch normaal dat je je ouders gaat missen.... en ik snap ook best dat je bang kan zijn dat ze verongelukken ofzo....

    Het voelt best dom, ik bedoel ik ben bijna 13 nog 22 dagen :'D Maar oké, aangezien ze daar door berg weggetjes moeten rijden. Naja ik vind het best dom dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Schatje, dat is niet dom<3 Dat is heel normaal joh.!
    Tuurlijk kan je je ouders missen en dat je je daar zorgen om maakt en daarom moet huilen is alleen een teken dat je van ze houd.! En dat is niet dom. Oké?

    LoveYou xoxo'


    bla bla bla

    Schatje, dat is niet dom<3 Dat is heel normaal joh.!
    Tuurlijk kan je je ouders missen en dat je je daar zorgen om maakt en daarom moet huilen is alleen een teken dat je van ze houd.! En dat is niet dom. Oké?

    LoveYou xoxo'
    Oke, maar het voelt gewoon best dom '-- Maar is goed :'D

    Love you So Mutch!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is echt niet raar of dom hoor
    Als je eenmaal een goede relatie met je ouders hebt dan is dat goed
    Ik mis ook altijd me ouders als ze ergens heen gaanxD
    dus het is heel normaal

    (...)Oke, maar het voelt gewoon best dom '-- Maar is goed :'D

    Love you So Mutch!


    Love You So Much Two<3


    bla bla bla

    (...)

    Love You So Much Two<3


    Awh me ouders zitten al in Tsjechie. hoor ik net :'D

    Love you so mutch more!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meisje,
    Je ouders missen is niet erg, ik mis ze ook. soms. en je weet hoe mijn geschiedenis luid enzo. dus. het is helemaal niet erg, en ze gaan helemaal niet verongelukken! echt niet. dat zweer ik je, want anders kom ik persoonlijk naar je toe om je te troosten.
    dus.
    ga nou niet van het ergste uit.
    (en ik weet van Barbara dat ze nu nog even langs zou komen. :'D)

    ikhouvanjou.
    maar ik moet nu weg.<3 iloveyou.
    (ik ga kijken naar duitsland wat voor huis enzo ¬¬')

    Meisje,
    Je ouders missen is niet erg, ik mis ze ook. soms. en je weet hoe mijn geschiedenis luid enzo. dus. het is helemaal niet erg, en ze gaan helemaal niet verongelukken! echt niet. dat zweer ik je, want anders kom ik persoonlijk naar je toe om je te troosten.
    dus.
    ga nou niet van het ergste uit.
    (en ik weet van Barbara dat ze nu nog even langs zou komen. :'D)

    ikhouvanjou.
    maar ik moet nu weg.<3 iloveyou.
    (ik ga kijken naar duitsland wat voor huis enzo ¬¬')


    Dankje :'D Ze hebben god zij dank net gebelt :'D
    Ze waren al heel ver gelukkig :'D
    En ik hou ook van jou <3

    En veel plezier met huisjes kijken hopelijk zien jullie wat leuks!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou m'n ouders ook missen als ze naar een ander land gaan hoor! dat is heel wat anders dan dat ik zelf 2 weken weg ga fzo, want dan mis ik ze niet...
    het is helemaal niet dom en zo te zien vind niemand dat hier. weetje dat ik vorig jaar nog zat te huilen als ik naar m'n vader ging? zo erg heimwee had ik! ö
    maar maak je geen zorgen hoor! ze blijven maar een paar daagjes weg!
    XX! (K)


    Als je maar een ananas hebt..

    Yaps, die zijn weg. Ze zijn voor 2 á 3 dagen naar Slowakije om een koopcantract van een huis te tekenen. Ze gingen vanmorgen om 7 uur uit bed. En maakten me om 5 voor 8 wakker om afscheid te nemen. 8 uur waren ze weg. En ik mis ze me oma past op ons op. Maar toch ik mis me ouders is dat raar? Ik dacht de hele tijd van: Wat als ze ver ongelukken door het weer onderweg? En toen moest ik huilen ;$ Ik voel me echt dom nu, maar ik moest dit even kwijt.

    loves, Renée.


    Weetje, je bent niet de enige. Mijn mama is van de filipijnen en mijn papa van belgië. Dus ben ik niet 100% belg. En sinds dat mijn opa gestorven is, gaat mijn mama vaker naar de filipijnen. Om naar haar 6 zussen te gaan. Dan blijf ik altijd achter met mijn vader. En ik ben altijd bang dat het vliegtuig gaat verongelukken. Zo'n rijs duurt meer dan een anderhalve dag, en dan ben moet ik altijd hopen dat het goed komt. En ik mis haar dan zo erg, terwijl ik als ze thuis is niet anders dan ruzie met haar heb. Nu moet ze 15 januari weer naar de filipijnen voor weeral 2 maanden. En ik weet dat ik weer mijn mama gaat missen, en dan op school probeer ik alles in te houden, om niet te hoeven huilen. Het is niet leuk om één van je ouders, of als je ouders weg gaan voor een tijdje. Omdat als je het nieuws bekijkt er niet anders dan ongelukken gebeurt! Ö
    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Het voelt best dom, ik bedoel ik ben bijna 13 nog 22 dagen :'D Maar oké, aangezien ze daar door berg weggetjes moeten rijden. Naja ik vind het best dom dus.


    weetje.... ik ken jou eigenlijk niet en jij mij denk ik niet...maar neem maar van mij aan dat het allemaal goed komt!
    x

    wil je wisselen?xD
    mjah nee als je ze mist ja mis je ze ksnap wl da je ongerust over ze bnt mss zou ik da ook zyn moest ik nog zo oud zyn als jou nu is gwn m'n droom om te levn zonder ouders ^^
    ze verongelukken heus niet meid en als je dat toch blyft denke bel ze dan is ze zulln je wel gerust stlln alles is btr dn 3dgn buikpijn hbn van angst da er iets zal gebeure <3
    dus bel ze gwn en die 3dgn zyn zo wel om hoor
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dat is niet dom
    het is juist leuk!
    als je ouders dat zullen weten,
    dat je hun zo gemist hebt!
    gaan ze kei gelukkig zijn denk ik.
    Omdat ze weten dat je zoveel van hun houdt.

    (...)

    Weetje, je bent niet de enige. Mijn mama is van de filipijnen en mijn papa van belgië. Dus ben ik niet 100% belg. En sinds dat mijn opa gestorven is, gaat mijn mama vaker naar de filipijnen. Om naar haar 6 zussen te gaan. Dan blijf ik altijd achter met mijn vader. En ik ben altijd bang dat het vliegtuig gaat verongelukken. Zo'n rijs duurt meer dan een anderhalve dag, en dan ben moet ik altijd hopen dat het goed komt. En ik mis haar dan zo erg, terwijl ik als ze thuis is niet anders dan ruzie met haar heb. Nu moet ze 15 januari weer naar de filipijnen voor weeral 2 maanden. En ik weet dat ik weer mijn mama gaat missen, en dan op school probeer ik alles in te houden, om niet te hoeven huilen. Het is niet leuk om één van je ouders, of als je ouders weg gaan voor een tijdje. Omdat als je het nieuws bekijkt er niet anders dan ongelukken gebeurt! Ö
    <33 KIKAxSLET


    Wow sterkte. Ik begrijp je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.