• van toen ik jonger was..
    die ging mijn moeder laatst laten zien toen mijn beste vrienden er waren.. en toen ging ik me verstoppen achter mijn kussen. en iedereen lachtte me uit totdat se self in so'n filmpje voor kwamen en toen wouden se allemaal MIJN kussen xD

    en btw : ik heb een filmpje van mij en een vriend Laszlo waarin wij rond renn & schreeuwen ;; DE TITANIC IS GEZONKEN DE TITANIC IS GEZONKEN. en toen waren we 5 ? xP fseu echt niet normaal

    maar hebben jullie genante kinderfilmpjes>?


    We can only learn to love by loving.

    Phahah xD
    Nee , Mijn moeder nam nooiit filmpjes op^^ , En al ik het achteraf bekijk ben ik daar wel blijj om.


    A. ikmisje.

    Juaa!! x'D
    Ik was aan het spelen met mijn barbies, en ik zat op zo'n houten stoel aan het wiebelen.. En ineens viel die stoel kapot en ik lag op de grond te huilen!! xD En die stoel is helemaal in stukken!! De leuning lag er van, en de poten waren kapot!! ö
    Hoe ik dat doe, moet je niet vragen! :X


    You'll never dream alone. <3

    Phahah xD
    Nee , Mijn moeder nam nooiit filmpjes op^^ , En al ik het achteraf bekijk ben ik daar wel blijj om.

    jij moet echt blij zijn xd
    ik heb echt de GENANTSTE filmpjes van Q kan ik je verzekeren xD
    wnt ik heb er lekker 1 waarop ik een koptelefoon op heb en sinterklaas liedje sing en dan in 1 x : HOE WAAIEN DE RRRRRRRRRRRRIMPELS AL HEEN EN AL WEER...

    hoezo dom.. ? o.o x.x


    We can only learn to love by loving.

    Joa, bijna heel mijn leven is gefilmd totdat ik 7 was ofzo, dan was de camera kapot gegaan. Gelukkig. Anders waren ze volgens mij nu nog aan't filmen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    jij moet echt blij zijn xd
    ik heb echt de GENANTSTE filmpjes van Q kan ik je verzekeren xD
    wnt ik heb er lekker 1 waarop ik een koptelefoon op heb en sinterklaas liedje sing en dan in 1 x : HOE WAAIEN DE RRRRRRRRRRRRIMPELS AL HEEN EN AL WEER...

    hoezo dom.. ? o.o x.x


    Phaha.. xD
    Maar dude .. Ik ben lkkr toen ik 5 was op TV geweest. Bij het rat van fortuin. En mijn tante dee daarmee en die had zo een keii grote beer gewonnen en dan gaf ze die aan mijj en begon ik te bléten. x]


    A. ikmisje.

    Die filmpjes zijn echt voor bruiloften en jubileums.

    Ik was klein en mijn broertje ook we waren om vakantie we zaten in zo'n schommel (allebei apart) en broertjelief werd steeds gefilmt. Ik was jaloers en ik gooide keihard zand naar pap zn ogen. Dat staat er op XD


    Candycorekid.

    nee, we hadden geen camera x'd


    -

    Verder stond er ook nog op;
    Pap had ontzettende honger. We stonden op een brug. We hadden nog éééén banaan. Pap wil 'm net pellen (ofzo) en ik begin te grienen. Hij met tegenzin banaan aan mij geven. Ik smijt 'm vanaf de brug zo het water in XD


    Candycorekid.