• Tegenwoordig als iemand een suggestie heeft en iemand vind dat idee dom dan (gebruik die de smoes) zeggen ze bijna altijd dat Q sloom word. Ik bedoel.. Hallo we zitten hier bijna in 2009. Van kleine aanpassingen word de site echt niet sloom. Ik kwam ook met het idee dat je Signature op je profiel zichtbaar werd. Kwamen ze aan met 'Word Q weer sloom' -_-

I live for the applause, you will die for it.

Ben het met je eens, ik had ook een suggestie en ook daar werd dat gezegd

I'm dying but I know our love will live

Ja maar, soms word Q er ook echt sloom van?:'DD
    xoxo'

ok

xoxo'

I Agree.

xoxo'

ja! wand zins een tijdje, is hij al sloom bij mij (baby) en dat vind ik egt niet leuk!!! o.o

Dunno ><

xoxo'
    Ze zeggen dit ook vaak bij kleine aanpassingen waar de site dus echt niet slomer van word. ^_^

I live for the applause, you will die for it.

(...)
    ja! wand zins een tijdje, is hij al sloom bij mij (baby) en dat vind ik egt niet leuk!!! o.o

Dan ligt het misschien aan je internet? Wat ik geloof dat dát nog wel meevalt, hoor.

(...) Ze zeggen dit ook vaak bij kleine aanpassingen waar de site dus echt niet slomer van word. ^_^

Ja, maar niemand weet het zeker, alleen Rutger. (: Als ik denk dat Q er slomer van word, dan zeg ik dat. En ik zag dat niet overal, en ik denk dat iedereen dat doet?
    xoxo'

ok

(...) Ze zeggen dit ook vaak bij kleine aanpassingen waar de site dus echt niet slomer van word. ^_^

Sommige kleine aanpassingen, kunnen misschien groot zijn 'achter de schermen'. Misschien is het moeilijk om het zo te krijgen, en om het zo te houden. En als het toch kleine aanpassingen zijn, waarom zou je dan het risico nemen?