Nou, wij gingen voor de lol geesten oproepen. Tjha, beetje dom you know, maar we wilde het wel eens uitproberen. Nou het werkte, we kregen contact, we zaten in een donkere garage met z'n 5e met een kaarsje in het midden en een medalion. Nou het was allemaal al eng en spannend en toen begon een vriend raar te doen, er kwam schuim uit zijn mond en zijn ogen begonnen te draaien! We schrokken ons dood, ik had ergens gelezen dat als dat gebeurt met geesten oproepen dat je dan de hand van zo iemand in het water moet stoppen, dus ik ben als een gek water gaan halen en stopte zijn hand in dat bakje! Hij weer normaal, wist niet wat er gebeurt was (is geen grapje ofzo). Wij hadden allemaal eerst zo iets van ja dat doe je voor de grap, maar hij wist echt niks meer. Toen ging iemand een plan bedenken (nou geloof me, ik had er geen zin in), we zouden de geest oproepen die, die jongen bezeten had. Nou wij dus helemaal stil en in consentratie als ineens iemand op de deur klopt! Wij beginnen te gillen en stoten de kaars om, het doek vliegt in de fik en wij rennen allemaal weg. Die moeder blust gauw het vuur en bleek het uiteindelijk die vader dus te zijn T_T
Maar het erge was dus wel dat die vader 3 kinderen aan het huilen had gemaakt omdat ze zo geschrokken waren. En ik zweer je ik dacht echt dat ik een hartaanval kreeg! En het doek stond dus ff in de fik, en heel hun huis rook naar brand!
Ooit ook zo iets heftigs mee gemaakt?
Tears are crashing out of my eyes