• over hoe ik iemand kaal ging knippen in zijn slaap o.o echt weetje hoe vaag ?


    We can only learn to love by loving.

    Pfoehoet? o.O'

    :8....xD..das een beetje vaag...xD^^

    ok.. je kent mijn persoonlijkheid, kun je nagaan wat ík room xD Ik ging een keer op een groot gevleugeld paard naar school want er zat een voetbal vast in het net en niemand kon erbij :8 om meer kan ik ff niet komen xD


    BAM!

    ok.. je kent mijn persoonlijkheid, kun je nagaan wat ík room xD Ik ging een keer op een groot gevleugeld paard naar school want er zat een voetbal vast in het net en niemand kon erbij :8 om meer kan ik ff niet komen xD


    haha...xD^^

    ok.. je kent mijn persoonlijkheid, kun je nagaan wat ík room xD Ik ging een keer op een groot gevleugeld paard naar school want er zat een voetbal vast in het net en niemand kon erbij :8 om meer kan ik ff niet komen xD


    O.o


    We can only learn to love by loving.

    ik heb ookal vaak heel raar gedroomd. Laatst was het dat ik ergens in een TV show kwam en daar moest ik raden welke taal die jongen voor mij sprak.

    Hoe doelloss 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik had een keer gedroomd dat mijn klas opeens bij een van de laagste klassen in zat met handenarbeid en daar zit dus en bijna vriendje van mijn bf in en toen had ik ze in hem magazijn geduwd xD


    when words fail, music speaks.

    Ik drooom eigenlijk bijna nooit. Of ik kan me ze althans niet herinneren x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb ooit es gedroomt dat de wereld kapot ging, door vuur.. En toen kreeg ik een lading vuur op me, en ik hadniets.. Ik zef voelde die pijn in mijn slaap, maar ik had geen schrammetje, terwijl de anderen sterfden! :O
    [/Im Immortal!] xD


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb over Mell gedroomd xD
    Ze had ne winkel ope gedaan, net toen de Wereld ging vergaan ^^, Ze had een winkele opgedaan met als plan dat Tom daar kwam Winkele ><, Dooh ik droom raar ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik heb over Mell gedroomd xD
    Ze had ne winkel ope gedaan, net toen de Wereld ging vergaan ^^, Ze had een winkele opgedaan met als plan dat Tom daar kwam Winkele ><, Dooh ik droom raar ^^

    En i kdoe rare dingen in je droom :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    En i kdoe rare dingen in je droom :Y)

    Ja! xD den allereerste keer dak over uu droomde xD Waart gij Boos omdak geen water voor uu had meegebracht xD ik ben nog altijd getraumatiseerd aan Water xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ja! xD den allereerste keer dak over uu droomde xD Waart gij Boos omdak geen water voor uu had meegebracht xD ik ben nog altijd getraumatiseerd aan Water xD

    Nja, ik kan toch moeilijk boos zijn om cola ofzo, dat drink ik geeneens x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb gedroomd dat ik 2 uur aan het spijbelen was omdat ik niet uit mn bed wou komen >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, dat is heel ernstig :"'o
    Ik droomde dat mn BF [astridALIEN] mijn haar ging knippen en toen zag ik er precies zo uit als mn zusje :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/