• Nieuw gedichtje. Maak, lees en laat een reactie achter.
    http://www.quizlet.nl/quiz/260804/mom/

    ik heb het gelzen en het is mooi


    I see sunset in your eyes

    en dat meen ik, omdat het uit het hart komt


    I see sunset in your eyes

    Omhoog duwen van topic?

    (...)
    Waarom laat jet het niet meteen sluiten?


    waarom zou je hem laten sluiten ?


    I see sunset in your eyes

    (...)
    Waarom laat jet het niet meteen sluiten?

    Omdat dat mijn bedoeling niet is?
    Ik zeg gewoon dat het omhoogduwen van topics binnen de 24u verboden is.
    Like, jij bent er altijd als de eerste bij om te zeggen dat iets verboden is. Nu doe ik hetzelfde.

    (...)
    Omdat dat mijn bedoeling niet is?
    Ik zeg gewoon dat het omhoogduwen van topics binnen de 24u verboden is.
    Like, jij bent er altijd als de eerste bij om te zeggen dat iets verboden is. Nu doe ik hetzelfde.

    aahz ;d

    bhup, ik heb nog nooit ietgs gezegt dat is verboden, want dat woord ken ik niet :D


    I see sunset in your eyes

    (...)
    aahz ;d

    bhup, ik heb nog nooit ietgs gezegt dat is verboden, want dat woord ken ik niet :D

    Muha. :Y)

    (...)
    Muha. :Y)

    duuh, deze hier houd niet zo van regeltjes ;d


    I see sunset in your eyes

    (...)
    Omdat dat mijn bedoeling niet is?
    Ik zeg gewoon dat het omhoogduwen van topics binnen de 24u verboden is.
    Like, jij bent er altijd als de eerste bij om te zeggen dat iets verboden is. Nu doe ik hetzelfde.

    Nou, ik zeg nooit dat iets verboden is als een persoon zijn/haar hart op dat moment blootlegt.

    Allemaal zwijgen als je commentaar hebt 'fzo?
    Ja! Want lees eerst dat gedicht eens, voor je iemand kwetst. Moest je weten wat er gebeurd is, zul je minder praat hebben.
    En een regel overtreden, is dat erg, in vergelijking met wat jullie doen? Haar kwetsen? Nee dus! Dus denk na voor je wat zegt.

    Allemaal zwijgen als je commentaar hebt 'fzo?
    Ja! Want lees eerst dat gedicht eens, voor je iemand kwetst. Moest je weten wat er gebeurd is, zul je minder praat hebben.
    En een regel overtreden, is dat erg, in vergelijking met wat jullie doen? Haar kwetsen? Nee dus! Dus denk na voor je wat zegt.


    helemaal mee eens !


    I see sunset in your eyes

    Allemaal zwijgen als je commentaar hebt 'fzo?
    Ja! Want lees eerst dat gedicht eens, voor je iemand kwetst. Moest je weten wat er gebeurd is, zul je minder praat hebben.
    En een regel overtreden, is dat erg, in vergelijking met wat jullie doen? Haar kwetsen? Nee dus! Dus denk na voor je wat zegt.

    Misschien weet ik wél waarover het gaat, misschien doe ik haar gewoon na met zo'n opmerking? Misschien kwetst zij zo vaak mensen?
    Misschien, ja.

    (...)
    Misschien weet ik wél waarover het gaat, misschien doe ik haar gewoon na met zo'n opmerking? Misschien kwetst zij zo vaak mensen?
    Misschien, ja.

    Dude, geef één voorbeeld met topic erbij ajb.