wat zou je doen als iemand zei dat je het ergste moest doen wat je durft en kan of je angst voor over moet hebben als hij zegt"als je het doet krijg je er 1.000.000 euro er voor"
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Wat zou je doen
Wat zou je doen - Quizzen promoten
-
11 juni 2008 - 20:5211 juni 2008 - 20:5611 juni 2008 - 20:56
wat zou je doen als iemand zei dat je het ergste moest doen wat je durft en kan of je angst voor over moet hebben als hij zegt"als je het doet krijg je er 1.000.000 euro er voor"
nadat hij het geld heeft laten zien11 juni 2008 - 21:0211 juni 2008 - 21:10t engste vind ik in een boot zitten:|
k denk dat ik eerst ZWAAR gedwongen moet worden om in zo'n eng ding te gaan zitten:|hou je mond joh =')
11 juni 2008 - 21:12Zolang ik Geen Slangen/Spinnen/doden moet aanraken,en me niet compleet belachlijk moet maken
Doe ik alles:D
Haha,er zal nog maar weinig overblijven:D
xxeverybody needs a song.
11 juni 2008 - 21:12Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|
Pictures fade away, but memories are forever
11 juni 2008 - 21:20als het iets is wat ik echt niet wil doen waar voor ik nog liever sterf dan niet maar ja ik denk dat ik eerst zou zien wat je moet doen en als het dan toch niet echt leuk is toch proberen alleen maar als het niet genant is en zo
Live life limitless.
11 juni 2008 - 21:22nou nii doen,,,kbdoel mijn angsten zijn vuurwerk...nou daar blijf ik echt een kilometer bij uit de buurt en de dood,,,joaah kga lkkr dood zeg
-_- dn heb k wa aan da geld -_-Why don't you break my heart
11 juni 2008 - 21:59Ik zou het niet doen.
Ik zou het voor geen goud doen.
Het idee alleen al maakt me bang!
Mijn angst is mijn vader dronken en manisch.
Dan ga ik niet naar hem toe.
En tegen hem in gaan.
Nergens voor.
11 juni 2008 - 22:07Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|
Owh, ik wel
ik zou in ieder geval nooit in een hoerenkleedje/naakt over straat lopen ><
Ik vind over straat lopen sowieso al moeilijk °_° [t klinkt misschien dom, maar ik heb een facking slecht zelfbeeld, en heb daardoor het gevoel dat iedereen me aanstaart °_°]
all I want for christmas is a girlfriend
12 juni 2008 - 15:43Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|
Owh, ik wel
ik zou in ieder geval nooit in een hoerenkleedje/naakt over straat lopen ><
Ik vind over straat lopen sowieso al moeilijk °_° [t klinkt misschien dom, maar ik heb een facking slecht zelfbeeld, en heb daardoor het gevoel dat iedereen me aanstaart °_°]
k heb ook een fakking slecht zelf beeld ik blijf mezelf tedik vinden.
en honger mezelf soms uit12 juni 2008 - 15:49Zolang ik maar niet me eigen moet gaan verneuken (versta eronder; helemaal vol met tattoos, roken, drugs gebruiken, etc..) Zou ik er misschien nog over nadenken. Als het geld natuurlijk wel echt is hea:P
12 juni 2008 - 15:49hallo zeggen:P whahhaahaha nee joh ik zou eht egot ni weten
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
12 juni 2008 - 22:01Dit onderwerp hoort niet thuis in het Promotie forum.
(bericht aangepast door een moderator)12 juni 2008 - 22:06Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|
er was een meisje dat bij radio 538 in een bad met spinnen moest gaan zitten voor x aantal minuten en dan kreeg ze kaartjes voor Tokio Hotel 4 maart-ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-