• Bij klachten mag je volges de regels daar ook een topic maken als je klachten hebt over een andere user ,Maar als je even nadenk ontstaat er dan ruzie en gaattie tegen een andere regel":Geen topics maken voor een bepaald persoon: in ><
    en like ,,als je dat dan doet krijg je een waarschuwing fseu en daarom vink het raar en naaiien >< Kunnen jullie het nog wel volgen fseu X']


    Crack a bottle

    hier heb ik een topic over gemaakt bij suggesties! maar ik weet niet waar het dan bijhoord...

    Nope, daar krijg je geen waarschuwing voor. Rutger moet dat er nog uithalen, maar hij is te druk met nutteloze dingen programmeren. Sorry, Rutger :W

    Rutger wil alleen mensen hier, op quizlet houden. Dus waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat dat soor dingen weer beter worden. Ik zou zeggen, dien een klacht in bij Rutger. Misschien gaat hij eindelijk beter luisteren!

    Ach, dan heb je toch een reden om tegen mods te zeggen dat je waarschuwing onterecht is? Lijkt mij.
    En als je nieuw bent zuigt het wel. Heb je gelijk een ban, omdat jev niet wist of het mocht ja of nee

    Hmm ,, Rutger luistert tog niet ><
    En als je soiets segt tegen de mods heb je lkkr pech gehad en blijft je waarschuwing tog wel staan ><^^


    Crack a bottle

    Hmm ,, Rutger luistert tog niet ><
    En als je soiets segt tegen de mods heb je lkkr pech gehad en blijft je waarschuwing tog wel staan ><^^
    Nou, dan zou ik ze onderschelden dat ze het forum beter moeten checken(oke dan heb ik een ban, maar wel onterecht).

    Ik weet niet of het jullie al is opgevallen. Maar volgens mij loopt het tussen de mods en Rutger ook niet echt lekker.

    Ik weet niet of het jullie al is opgevallen. Maar volgens mij loopt het tussen de mods en Rutger ook niet echt lekker.
    Really? Daar heb ik nog niks van gemerkt 0.o

    Ik weet niet of het jullie al is opgevallen. Maar volgens mij loopt het tussen de mods en Rutger ook niet echt lekker.

    Hhmm... *knikt*
    Hopelijk heb ik het fout.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm ,, Rutger luistert tog niet ><
    En als je soiets segt tegen de mods heb je lkkr pech gehad en blijft je waarschuwing tog wel staan ><^^

    Mods kunnen waarschuwingen niet verwijderen.


    I recycle my thoughts.

    (...)Really? Daar heb ik nog niks van gemerkt 0.o

    De mods zijn het niet meer eens met Rutger en wat hij voor nieuwe dingen programmeert terwijl er belangrijkere dingen wachten.

    (...)
    Mods kunnen waarschuwingen niet verwijderen.

    dat is dan lkkr naaien als die onterecht is en dan word je kwaad en dan worden bepaalde mods kwaad en dan krijgen se haatgevoelens enseu en dan ben je opeens joyce de tweede terwijl de laatste keer dat je keek je nog gewoon jeself was [/spreekt uit ervaring]


    Crack a bottle

    (...)
    dat is dan lkkr naaien als die onterecht is en dan word je kwaad en dan worden bepaalde mods kwaad en dan krijgen se haatgevoelens enseu en dan ben je opeens joyce de tweede terwijl de laatste keer dat je keek je nog gewoon jeself was [/spreekt uit ervaring]

    Word gewoon rustig kind, dat is mij ook gelukt, ook al vind ik het zo jammer en zou ik nog zo graag het hele forum op zijn kop zetten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    dat is dan lkkr naaien als die onterecht is en dan word je kwaad en dan worden bepaalde mods kwaad en dan krijgen se haatgevoelens enseu en dan ben je opeens joyce de tweede terwijl de laatste keer dat je keek je nog gewoon jeself was [/spreekt uit ervaring]

    9 van de 10 keer zijn de waarschuwingen zeer terecht. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat een mod gewoon een waarschuwing geeft voor Jaap met zn naakte paal ofzo. En moderators gaan geen users echt haten en doodwensen. Dat is een taak van sommige users. : D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    9 van de 10 keer zijn de waarschuwingen zeer terecht. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat een mod gewoon een waarschuwing geeft voor Jaap met zn naakte paal ofzo. En moderators gaan geen users echt haten en doodwensen. Dat is een taak van sommige users. : D

    Ik heb eens onterechte forumban gehad, en onterechte 30 dagen ban, dus dan ben ik een hele uitzondering denk ik,.. Maar oke, gelukkig hielp iemand me om ervan af te komen, want ik voelde me genaait, maar oke, ben even bezig oude koeien uit de sloot te halen,[/wat haat ik dat spreekwoord]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.