Devin is 16 jaar. Op het nieuwjaars feest van Jane een goede vriendin van haar moeder ontmoet ze 'per ongeluk' de 18 jarige Nicolas. Ze ontmoette elkaar per ongeluk door dat ze op het podium worden getrokken en samen moetten zingen. Als het feest af is gelopen zullen ze elkaar nooit meer zien. Teminste denken ze. Nicolas verhuist naar de plaats waar Devin woont. Devin is niet erg populair op school ze is heel slim en zit in het scheikunde team. Als Nicolas op school komt vallen alle meisjes voor hem maar hij is verlieft op Devin als ie haar ziet kan hij zijn ogen niet geloven. Dan doen ze samen mee aan zang audities voor een musical. De vrienden van Nicolas komen er achter Nicolas de voetbal held van het school team zingt? Dat kan niet ze halen hem over om de audities te laten zakken en Devin haar hart te breken. Nicolas zal voor de rest vanzijn leven met een schuld gevoel lopen of zal die het goed durven te maken en samen noh auditie te doen?
But ik heb er een beter idee van gemaakt mara nog niet opgeschreven ze onmoette elkaar op dezelfde manier als ik al heb maar de ouders van Devin en Nicolas zijn beide gescheidden en zo worden die ouders verliefd op elkaar en ze worden hun stiefbroer en zus ze kunnen het heel goed met elkaar vinden maar dan krijgen ze ruzie ofzo?
dat laatste die nieuwe zou ik wel doen... en ik zou dat scheikunde team ofzoiets... veranderen naar wat anders... en die grootste voetbal held van de school ook veranderen....
uhm.. miss kan je van de een 'nerd' iets maken... en de andere een populair iemand... en als die dan samen zeg maar gaan... dan zal iedereen ook wel anders kijken zegmaar...als je snapt wat ik bedoel.....
of ze moeten allebij heel populair zijn maar durven allebij niet toe te geven dat ze willen mee doen aan die zang auditie.... omdat ze dan denken dat ze niet meer populair zijn... en dat de ander populairder word...
ik zou zoiets ervan maken.... ik hoor nog wel ofzo wat je ervan vind maar ik moet nu gaan...
xxx myyy
btw... ik denk wel dat het een super serie word!ik geloof erin!
^^