• Hooii!.

Hier kan je joúwn gave opschrijven.. én nog iets extra's voor de meiden(A): Hier kan je jouwn droomjongen én je gave opschrijven..

Dus: JOngens: Je kan hier jouwn gave opschrijven (ook een gave die je graag wil hebben.. :D)
    en Meiden: Je kan hier jouwn gave opschrijven ( dus ook die je wil hebben (dance)) en je kan hier je droomboy opschrijven (logisch hé?)

TIP: Hier mag je ook een trucje neerzetten.

XD Lowls wel veeel hé?

Doeii

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Oehh..
    Droomboy xD

Hij mag geen watje zijn xD Beetje stoer maar niet TE
    Hij moet melig zijn ^^ Grappig dus.. Kunnen lachen om flauwe grapjes. Ehh.. Verder geen idee? OH ja.. en hij moet ook wel knap zijn ^^

Trouwens wat bedoel je met Trucje? :8(hoera)(yeah)(H)

I live for the applause, you will die for it.

nou ik hb nie egt een gave :P alleen soms dn denk ik zo vn: ze gaat dit zeggen (op MSN heah :8) en dn gebeurt dt ook nog ! :O
    enne mijn droomboy: knap :P lief ook melig :P maar jah niet watje! en moet kunne skaten ofcourse (A)

Trucjes ?

when words fail, music speaks.

gave...: heb ik niejj

Droomboy!: Leuk haar hebben *moet wel bij hem staan*
    Lief, melig *ookal*, niet te dik, ook kunnen skaten, bezorgd:8, teken freak en me moeten accepteren zoals ik ben en wat ik doe en verder wee'k nie...

okeej trucjes? wtf?!

ohjaah skaten hoeft niet perse xD
    enneh de jongen moet geen kakker zijn!!:8 *voorbeeld: bloesjes en polo's enzo xD*