• Héjj,
    Ik heb een nieuw idee en voor zover ik weet is het orgineel, laat het me weten als dat niet zo is!

    (naam) gaat trouwen.Ze is 19 en al 2 jaar samen met haar vriendje Steven.Ze houdt zielsveel van hem en dat gevoel is wederzijds.Alleen houdt haar vader totaal niet van Steven.Steven is niet rijk en heeft momenteel geen werk.(naam), is heel rijk en gaat naar de universiteit.Haar vader wil niet dat ze trouwt.Maar niet alleen om die redenen.Jörg Kaulitz is de beste vriend van (naam) haar vader.Maar omdat Jörg naar Australië is verhuist zien de elkaar bijna nooit maar hij heeft bij de geboorte van zijn dochter beloofd dat (naam) met zijn oudste zoon zou trouwen.En die belofte zal hij ook niet verbreken.(naam) moet en zal met Tom trouwen maar wat als ze echt niet wil en ze verliefd wordt op iemand anders.En dan heb je Steven nog.

    Willen jullie helpen met de naam ?
    Hier is Site met allemaal namen het zijn er denk ik een stuk of 30 maar echt kiezen kan ik niet.[url] http://www.dromertjes.be/meisjesnamen.htm[/url]
    x.Lindséy


    The soul needs autumn.

    Het komt mij ongeveer bekend voor,, zo van dat ze met een de oudste zoon moet trouwen enzo, dat heb ik al is in een quiz gelezen, alleen weet ik niet meer welke ^^

    Goed idee.Ik ga snel een paar namen verzinnen.
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Trix,Milla,Roxy,Laïs...
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Het komt mij ongeveer bekend voor,, zo van dat ze met een de oudste zoon moet trouwen enzo, dat heb ik al is in een quiz gelezen, alleen weet ik niet meer welke ^^

    ah,dat wist ik niet.Als je het weet zou je het dan willen zeggen , dan vraag ik het even aan die persoon^^.


    The soul needs autumn.

    Yuna,Xana,Anouk,Axelle,Juliette,Céline,Melanie,Valerie,Lieke,Lynn,Linda,Joyce,Dorien,Britt,Lien,Hanna,Emmi,Emma,Malou,...
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Trix,Milla,Roxy,Laïs...
    x.

    Milla is mooi^^
    als er niemand meer reageert neem ik die.


    The soul needs autumn.

    (...)
    ah,dat wist ik niet.Als je het weet zou je het dan willen zeggen , dan vraag ik het even aan die persoon^^.


    Kheb helemaal geen idee van wie die quiz was xD Maar euhm het meiske was de dochter van die man van die t-shirts met die aapjes op denk ik xD
    Beetje vaag I know maar op het deftig te herinneren heb ik net iets te veel quizlets gemaakt (x

    Volgens mij heet die quiz: Before my dad died, he said I have to marry with Tom Kaulitz. But I love Bill Kaulitz.


    Think before you act.

    Hij is niet origineel volgens mij.. want er is er een die ';; before my father died he told me i must marrie tom kaulitz

    fseu ?


    We can only learn to love by loving.

    Volgens mij heet die quiz: Before my dad died, he said I have to marry with Tom Kaulitz. But I love Bill Kaulitz.

    Dankje,ik zal is gaan zoeken en haar toestemming vragen.Want bij mij valt ze ook op Bill.Nu dacht ik echt dat ik lekker orgineel was x)


    The soul needs autumn.

    Supr idee!!:D
    Kga em zekr lezu!!!^^

    xx.

    Ik vind het nergens, maar zal ik hem al online zetten ?


    The soul needs autumn.

    Mah di namn di daar allemaal staan vn k ni egt zo mooii.. =S nahjhaa kweet wel een paar coewle namn =) :
    Ashley
    Shana
    Amber
    Amy
    Kyra
    Elise
    Lisa
    Lynn
    Shauni
    Stefanie
    ..

    Nahjhaa, kweet ni of gy di namn mooii vn mjha..ge kiest zelf mah!! ^^

    xx.
    -Liisa

    Jh, zet em al mah online!! xD
    Laat me dah dn eff wetn okjj?? :$ (wnr em on sta)

    xx.